Stenhård Silikone
Ja,ja. Det var kun baseret på en kamp, hvilket jeg også skriver. Der er selvfølgelig noget tilvænning. Men det ændre jo ikke på deres indsats i kampen i går.
Du har ret i, at sidste sæson kæmpede trænerteam med at finde de rette positioner. F.eks så blev Bravo brugt længere fremme på banen, mens Silva blev brugt på den defensive. Efter vi fik Bravo ned på den defensive position, så har forsvaret været bedre. Men det kunne nu være rart at få en erfaren spiller ind på midtbanen.
Min forhåbning er, at vi får en erfaren CB ind på en høj hylde til at styre forsvaret. En erfaren defensive midtbanespiller mere. Og endelig en højre kant til backup for Osorio.
Jeg forventer, at Byskov, Bravo og Mikel vil bygge videre på deres fremgang fra sidste sæson. Castillo er jeg lidt i tvivl om, men jeg synes, at han i slutning af sæson viste positive takter. Jeg tror, at han har kæmpet lidt med selvtillid.
Ja,ja. Det var kun baseret på en kamp, hvilket jeg også skriver. Der er selvfølgelig noget tilvænning. Men det ændre jo ikke på deres indsats i kampen i går.
Du har ret i, at sidste sæson kæmpede trænerteam med at finde de rette positioner. F.eks så blev Bravo brugt længere fremme på banen, mens Silva blev brugt på den defensive. Efter vi fik Bravo ned på den defensive position, så har forsvaret været bedre. Men det kunne nu være rart at få en erfaren spiller ind på midtbanen.
Min forhåbning er, at vi får en erfaren CB ind på en høj hylde til at styre forsvaret. En erfaren defensive midtbanespiller mere. Og endelig en højre kant til backup for Osorio.
Jeg forventer, at Byskov, Bravo og Mikel vil bygge videre på deres fremgang fra sidste sæson. Castillo er jeg lidt i tvivl om, men jeg synes, at han i slutning af sæson viste positive takter. Jeg tror, at han har kæmpet lidt med selvtillid.