Snak

Mere indhold efter annoncen
Stenhård Silikone

Ja,ja. Det var kun baseret på en kamp, hvilket jeg også skriver. Der er selvfølgelig noget tilvænning. Men det ændre jo ikke på deres indsats i kampen i går.

Du har ret i, at sidste sæson kæmpede trænerteam med at finde de rette positioner. F.eks så blev Bravo brugt længere fremme på banen, mens Silva blev brugt på den defensive. Efter vi fik Bravo ned på den defensive position, så har forsvaret været bedre. Men det kunne nu være rart at få en erfaren spiller ind på midtbanen.

Min forhåbning er, at vi får en erfaren CB ind på en høj hylde til at styre forsvaret. En erfaren defensive midtbanespiller mere. Og endelig en højre kant til backup for Osorio.

Jeg forventer, at Byskov, Bravo og Mikel vil bygge videre på deres fremgang fra sidste sæson. Castillo er jeg lidt i tvivl om, men jeg synes, at han i slutning af sæson viste positive takter. Jeg tror, at han har kæmpet lidt med selvtillid.
Diao er en vild spiller på godt og ondt. Det bliver interessant at se hvor henne han er i hierarkiet når i får en ny CB ind. Lee endte jo med at slå ham af i mesterskabsspillet.

Når jeg taler om at han er vild på godt og ondt, så er det fordi han scorer 7 mål i sidste sæson i alle turneringer som er exceptionelt godt for en CB. Men samtidig begår han 5 straffespark og får 2 røde kort i sæsonen.

Det skal siges at jeg synes også det var et tyndt rødt mod FC Nordsjælland, men han giver dommeren muligheden for at dømme det.

Diao giver Vavro vibes. Og ligesom med Vavro, så har Diao brug for den helt rette leder til at dirigere ham og her synes jeg ikke Mads Bech tager ansvar nok.

Så kommer spørgsmålet til 1 million.

Vil man ofre Mads Bech i forsøget på at forløse Diao?
Eller vil man ofre Diao for at få mindre kaotisk forsvar?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det giver vel sig selv, eftersom han har brækket foden.
Sort&Rød,

Prøv at forstå. Der kommer IKKE en back up til Osorio. Byskov er blevet rykket ud på kanten med frihed til at vandre på banen. Så du ikke kampene i slutsæsonen?
Han ligger og roterer med Osorio.

Jeg bliver vanvittig hvis du forstætter med kravet om en kantspiller :-D

De skal fokusere på den CB og så måske en rigtig god Keeper. intet andet!
Fc kronen

Hahaha, det var vel den mest præcise analyse længe på et langt spørgsmål.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fc kronen

Ja, men Byskov skal ikke spille derud, når han nu er så god centralt. Nej, der kan vi vel hente en backup nede fra Mafra.
Byskov er en ren 10´er. Han kan ikke spille 8´er.
Så hvor havde du tænkt dig han skulle bruges i en 4-3-3 eller 4-4-2?

Personligt, synes jeg han spillede nogle fremragende kampe på Osorios plads.
Eller er du ikke enig i det?
Byskov har spillet på venstre kant, højre kant, offensiv midtbane og central midtbane. Jeg synes, at han er bedst på de to sidste-nævnte positioner, da han er god til at spille i små rum og førstegangsafleveringer. De gange han har spillet derinde, har han været god til at holde flowet i spillet. Når vi spiller 4-4-2, så er han den centrale midtbane, mens ved en 4-3-3 er han en offensiv midtbane. Derudover er der også en gevinst ved både at have Osorio og Byskov på banen samtidigt.

Derfor synes jeg, at vi mangler en højre kant mere. Det kan vel ikke koster noget at hente Stanley tilbage og inddrage ham i truppen.

Vi skal spille en masse kampe, hvorfor vi også må påregne skader. Disse rammer som regel, de spiller der har en stor arbejdsradius.

Ja,ja. Det var kun baseret på en kamp, hvilket jeg også skriver. Der er selvfølgelig noget tilvænning. Men det ændre jo ikke på deres indsats i kampen i går.


Altså, jeg var aldrig i tvivl om din kommentar baserede sig på kampen i går - det var det du fik sjusset dig frem til omkring de to spillere der var tudetosset. Nu kan jeg også se du i en anden tråd krævede straffe til Viborg i en sen situation i kampen. Du har det for vildt.

Du har ret i, at sidste sæson kæmpede trænerteam med at finde de rette positioner.


Det var nu også et spørgsmål om kvalitet, hvor kun Sørensen havde den kvalitet man må forvente for et hold der vil være mestre.

Jeg forventer, at Byskov, Bravo og Mikel vil bygge videre på deres fremgang fra sidste sæson.


Enig, det jo ikke fordi det er svært at få øje på spillere der kan vokse indefra hos jer. Det er efter min overbevisning også nødvendigt hvis I skal have en god sæson.
If you know, you know.
Stenhård Silikone

Haha, det er lidt vildt det hele kan jeg forstå. Men nu skal du huske på, at vi kun var et point fra jer og ikke 20 point. Og som du selv nævner, så har vores unge spillere et år mere på bagen. Når og ikke hvis vi får hentet 2 erfarende spillere mere ind, så ser det fornuftigt ud.

Angående din stråmand, så skrev jeg:

Ja, der var ikke straffespark. Men der kunne godt have været dømt et, da fcks keeper underløb viborgs angriber i slut minutterne.

Det er vel ikke helt det samme, som at kræve et:)

Annonce