Prøv at forstå. Der kommer IKKE en back up til Osorio. Byskov er blevet rykket ud på kanten med frihed til at vandre på banen. Så du ikke kampene i slutsæsonen?
Han ligger og roterer med Osorio.
Kronen
Byskov skal ikke ud på kanten, han skal ind centralt i en 4-3-3 med en 6´er og en 10´er. Må jeg minde om at Evander også spillede den position og til at starte med var han håbløs defensivt, men det kom han i den grad efter.
Det er rigtigt at Byskov tidligere har roteret på kanten med Osorio, men i foråret blev han rykket mere ind centralt, hvilket gjorde han blomstrede.
Desuden, så er Chili back-up for Osorio ;)
Jeg bliver vanvittig hvis du forstætter med kravet om en kantspiller :-D
De skal fokusere på den CB og så måske en rigtig god Keeper. intet andet!
Og ligesom du vil have Sort&Rød til at droppe sit ønske om en kant, så skal du droppe ønsket om en målmand :D
Det blev meget godt opsummeret tidligere. Vi SKAL have en ny CB ind, og så skal vi kigge på erstatning for OS, som forventes solgt i vinduet :)
I forhold til trøjen, så synes jeg faktisk den er ret fed - med en enkelt undtagelse: kraven!
Jeg synes ikke kraver er fede på fodboldtrøjer. Når det er sagt, så skal familien og jeg på stadion i morgen - og jeg har lovet ungerne det nye sæt...