Byskov kan vel godt få højre kant i 4-4-2 uden reelt at spille den? Eller husker jeg fejl?
5-0 kampen mod FCN, var det ikke sådan? Man kan dog diskutere hvorvidt det var sådan og om det mere var Francu der rykkede ned på højre kant og Byskov mere centralt. Men pointen er vel anyway reel at backup til Dario kan være Francu/Byskov. Det kan vel også være Denil og så have en mere solid midt.
Ift målmand, så tænker jeg du har ret, men jeg forstår det ikke helt.
Efter min mening skulle man have brugt sommeren på at lede efter en første keeper, fortælle Elias at han skal finde en anden klub og fortælle Lössl at nu er du altså den club captain vi aftalte og du skal holde dig klar for vores nye første keeper bliver jo nok skadet.
På CB kan man jo læse på X at vi nok troede vi havde en løsning. Jacob Jørgensen teasede for en transfer for få dagen siden og sagde at noget stort var på vej. Det faldt jo desværre til jorden. Men gad vide om ikke man mangler stjernen og en reserve alle D. Høegh pt? Tør man nøjes med 3 nu hvor Diao er skadet
5-0 kampen mod FCN, var det ikke sådan? Man kan dog diskutere hvorvidt det var sådan og om det mere var Francu der rykkede ned på højre kant og Byskov mere centralt. Men pointen er vel anyway reel at backup til Dario kan være Francu/Byskov. Det kan vel også være Denil og så have en mere solid midt.
Ift målmand, så tænker jeg du har ret, men jeg forstår det ikke helt.
Efter min mening skulle man have brugt sommeren på at lede efter en første keeper, fortælle Elias at han skal finde en anden klub og fortælle Lössl at nu er du altså den club captain vi aftalte og du skal holde dig klar for vores nye første keeper bliver jo nok skadet.
På CB kan man jo læse på X at vi nok troede vi havde en løsning. Jacob Jørgensen teasede for en transfer for få dagen siden og sagde at noget stort var på vej. Det faldt jo desværre til jorden. Men gad vide om ikke man mangler stjernen og en reserve alle D. Høegh pt? Tør man nøjes med 3 nu hvor Diao er skadet