Snak

Mere indhold efter annoncen
ER Bak skadet Klart han er?

Holdet. dk min bare :-)
moderator
Ja det var netop også træningskampene jeg lurede på. Gorgoza er angriber så man kan ikke bytte Simsir for ham. Må måske gå med Osorio.

Jeg er spændt på at se Buksa / Franculino i dag. Hvem laver kasserne. Håber Buksa. :)

God kamp.
Dette er en signatur.
Åh gud..
Lange adresseløse afleveringer, krydret med et målmandsdrop. Vi holder os til det vi kender...
Kan ikke se kampen, men på livescore er det OB der har kontrollen. Kan det virkelig passe?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
TAK !!!!
Hold da magle nogle personlige fejl.

Gæsterne er ellers kommet med næsten ingenting offensivt. Men det håber de jo så heller ikke kan man sige
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Og igen en gigantisk brøler.
Ja, så kender vi første kamp igen.

Mod en freaking oprykker.
Sådan. FCM classic og desværre præcis som vi plejer og lige som ventet. Jeg håber altid på vi får den sværeste mulige modstander i kamp 1. Vi kan kun overraske i den kamp. Gerne GF eller FCN ude 😂
Annonce