Det var vel lidt som forventet.
Vi fortsætter hvor vi slap, med ikke at være klar fra start i hver halvleg, og hvor vores mangler i defensiven bliver godt udstillet.
En anden målmand der står fordi første målmanden ikke er god nok. En rutineret forsvarer der oven i købet er leder, som bare ikke er god nok og ikke er den leder vi har brug for, samt en urutineret der laver børnefejl.
Med de ambitioner klubben har med mesterskaber og europæisk ligaspil er den defensiv bare ikke god nok.
Til gengæld har vi en stærk offensiv, hvor især Franculino hiver point hjem til os i dag. Det må han godt begrænse lidt til transfer vinduet er lukket :-)
Men med den defensiv er det også nødvendigt med en stærk offensiv.
Jeg har sagt det før og siger det igen. Når vi skal score 2, 3 eller 4 mål for at vinde kampe, så vil vi tabe point og det var kampen i dag et ret godt eksempel på.
Vi fortsætter hvor vi slap, med ikke at være klar fra start i hver halvleg, og hvor vores mangler i defensiven bliver godt udstillet.
En anden målmand der står fordi første målmanden ikke er god nok. En rutineret forsvarer der oven i købet er leder, som bare ikke er god nok og ikke er den leder vi har brug for, samt en urutineret der laver børnefejl.
Med de ambitioner klubben har med mesterskaber og europæisk ligaspil er den defensiv bare ikke god nok.
Til gengæld har vi en stærk offensiv, hvor især Franculino hiver point hjem til os i dag. Det må han godt begrænse lidt til transfer vinduet er lukket :-)
Men med den defensiv er det også nødvendigt med en stærk offensiv.
Jeg har sagt det før og siger det igen. Når vi skal score 2, 3 eller 4 mål for at vinde kampe, så vil vi tabe point og det var kampen i dag et ret godt eksempel på.