Standard åbningskamp på MCH.
Jeg kender ikke præcis statistikken, men jeg tror ikke, det her kan være helt rigtigt, Mads. Jeg har i hvert fald begyndende PTSD over vores åbningskampe, og otte sejre ud af ti mulige ville jeg tage med kyshånd.
Kniven blev jo stukket ind, hvor det gjorde allermest ondt i forvejen. Alle de dårligdomme og mangler, vi har snakket om herinde, kom til skue. Det her hold mangler så hårdt nogen, der tager det defensive ansvar på sig og sikrer, at alle andre også overholder aftalerne.
Lössl og Lee med to gigafejl, der aldrig må ske. Som i aldrig.
Lössl burde være for rutineret til at lave sådan noget. Mere er der ikke rigtig at sige. Hæld noget stærkere kaffe på ham, så han ikke står og sover.
Lee sparkede huller i luften. Decideret børnefejl at lave ved 0-2-målet. I anden halvleg havde han desuden en skudmulighed, hvor han heller ikke ramte bolden overhovedet, men i stedet fik han vædret OB´s målmand. Når han to gange misser forholdsvist ukomplicerede bolde på den måde i én kamp, så gør det mig ikke særlig tryg. Specielt ikke når man tænker på, at han vitterligt er den eneste med seniorerfaring til at dække sin plads pt.
Simsir med et straffespark begået så klodset, at man fra modsatte tribune ikke engang kunne fingere at brokke sig til dommeren. Det var bare at slå armene ud og sige "ja, den er vist god nok". Hvad tænkte han selv, der ville komme ud af at buse sådan? Det gad jeg godt vide.
Jeg er bekymret for kvalifikationen til EL, det tør jeg godt sige. Hvis vores defensiv er på dét niveau, så er Hibs ikke ringere, end at de kan udnytte det. Jeg orker seriøst ikke en europæisk blamage.
Nu skal jeg selvfølgelig også komme med noget positivt for at lave et balanceret indlæg.
Vi har Franculino.
Vi tabte ikke.
Det var varmt - hvem har egentlig brug for Middelhavet?
Det var rart at have Superliga-bold tilbage.
Vi har Franculino.
Stadion var pakket på trods af sommerferie (skulle nogen studse over det "lave" tilskuertal, så var det, fordi der ikke måtte være tilskuere på øvre CC)
Kampen var underholdende.
De nye trøjer er fede.
Vi har Franculino.
Vi har seriøst et problem med de åbningskampe. 8 sejre i de sidste 10 sæsoner
Jeg kender ikke præcis statistikken, men jeg tror ikke, det her kan være helt rigtigt, Mads. Jeg har i hvert fald begyndende PTSD over vores åbningskampe, og otte sejre ud af ti mulige ville jeg tage med kyshånd.
Kniven blev jo stukket ind, hvor det gjorde allermest ondt i forvejen. Alle de dårligdomme og mangler, vi har snakket om herinde, kom til skue. Det her hold mangler så hårdt nogen, der tager det defensive ansvar på sig og sikrer, at alle andre også overholder aftalerne.
Lössl og Lee med to gigafejl, der aldrig må ske. Som i aldrig.
Lössl burde være for rutineret til at lave sådan noget. Mere er der ikke rigtig at sige. Hæld noget stærkere kaffe på ham, så han ikke står og sover.
Lee sparkede huller i luften. Decideret børnefejl at lave ved 0-2-målet. I anden halvleg havde han desuden en skudmulighed, hvor han heller ikke ramte bolden overhovedet, men i stedet fik han vædret OB´s målmand. Når han to gange misser forholdsvist ukomplicerede bolde på den måde i én kamp, så gør det mig ikke særlig tryg. Specielt ikke når man tænker på, at han vitterligt er den eneste med seniorerfaring til at dække sin plads pt.
Simsir med et straffespark begået så klodset, at man fra modsatte tribune ikke engang kunne fingere at brokke sig til dommeren. Det var bare at slå armene ud og sige "ja, den er vist god nok". Hvad tænkte han selv, der ville komme ud af at buse sådan? Det gad jeg godt vide.
Jeg er bekymret for kvalifikationen til EL, det tør jeg godt sige. Hvis vores defensiv er på dét niveau, så er Hibs ikke ringere, end at de kan udnytte det. Jeg orker seriøst ikke en europæisk blamage.
Nu skal jeg selvfølgelig også komme med noget positivt for at lave et balanceret indlæg.
Vi har Franculino.
Vi tabte ikke.
Det var varmt - hvem har egentlig brug for Middelhavet?
Det var rart at have Superliga-bold tilbage.
Vi har Franculino.
Stadion var pakket på trods af sommerferie (skulle nogen studse over det "lave" tilskuertal, så var det, fordi der ikke måtte være tilskuere på øvre CC)
Kampen var underholdende.
De nye trøjer er fede.
Vi har Franculino.
Midtjylland!