Skal man sige nogle positive ting om kampen i går og truppen generelt. Så er det den første kamp i sæsonen, og det er tit her rusten viser sig. Normalt plejer FCM at komme stærk efter åbningen.
Det er også stærkt at komme tilbage efter at have været bagude med to. Det viser viljestyrke og en vinder kultur. En kultur jeg er sikker på BS har en stor andel i.
Der bliver gået til stålet, der virker ikke til at være nogle primadonnaer på holdet.
Det er et potent angreb, og jeg kan skimte en kamp om topscorer pladsen mellem Franculino og Buksa. Det er som om der er noget internt mellem de to om at vise hvem der er den bedste angriber i FCM.
Hvis det er tilfældet, så er det ikke noget man skal stille sig i vejen for, for så handler det kun for de to om at blive den næste der scorer. Fokus flyttes for de to angribere, og der forsvinder en respekt for de hold FCM møder til kun at ville overgå sin makker.
Det ser jeg som noget positivt. Der er en ærgerrighed ved de to i front som jeg længe har savnet i et FCM angreb.
Tænk Messi vs. Ronaldo og hvordan de to gjorde hinanden bedre ved rivaliseringen.
Det ville virkelig være godt for FCM hvis dette var tilfældet.
Det er også stærkt at komme tilbage efter at have været bagude med to. Det viser viljestyrke og en vinder kultur. En kultur jeg er sikker på BS har en stor andel i.
Der bliver gået til stålet, der virker ikke til at være nogle primadonnaer på holdet.
Det er et potent angreb, og jeg kan skimte en kamp om topscorer pladsen mellem Franculino og Buksa. Det er som om der er noget internt mellem de to om at vise hvem der er den bedste angriber i FCM.
Hvis det er tilfældet, så er det ikke noget man skal stille sig i vejen for, for så handler det kun for de to om at blive den næste der scorer. Fokus flyttes for de to angribere, og der forsvinder en respekt for de hold FCM møder til kun at ville overgå sin makker.
Det ser jeg som noget positivt. Der er en ærgerrighed ved de to i front som jeg længe har savnet i et FCM angreb.
Tænk Messi vs. Ronaldo og hvordan de to gjorde hinanden bedre ved rivaliseringen.
Det ville virkelig være godt for FCM hvis dette var tilfældet.