Ok, så du tror at FCK tager Froholdt erstatningen internt.
Interessant.
Fra mig skal der overhovedet ikke lyde nogen klager over at FCK sælger en så god spiller, uden at reelt erstatte ham. Jeg så ham som ekstrem vigtig for FCK´s mesterskab sidste sæson. Især i slutspillet spillede han godt.
Vil du så, hvis du kan komme lidt op i helikopteren, mene at FCK er forstærkede i dette vindue?
Interessant.
Fra mig skal der overhovedet ikke lyde nogen klager over at FCK sælger en så god spiller, uden at reelt erstatte ham. Jeg så ham som ekstrem vigtig for FCK´s mesterskab sidste sæson. Især i slutspillet spillede han godt.
Vil du så, hvis du kan komme lidt op i helikopteren, mene at FCK er forstærkede i dette vindue?