Snak

Mere indhold efter annoncen
Ok, så du tror at FCK tager Froholdt erstatningen internt.
Interessant.
Fra mig skal der overhovedet ikke lyde nogen klager over at FCK sælger en så god spiller, uden at reelt erstatte ham. Jeg så ham som ekstrem vigtig for FCK´s mesterskab sidste sæson. Især i slutspillet spillede han godt.
Vil du så, hvis du kan komme lidt op i helikopteren, mene at FCK er forstærkede i dette vindue?
Vent, du opdaterede mens jeg skrev.
Hvorfor skriver du Trott? Det var da ikke ham der blev brugt?

Edit. Så ikke du skrev sæson start. Det var så ikke det jeg spurgte om.
Er det mere korrekte ikke at skrive Ramaj, og Roony? I stedet for 2 spillere hvor den ene var udlejet.
Kunne I ikke dele den diskussion med resten af FCK-tråden? Jeg er sikker på, de har gode inputs derinde. :)

I øvrigt, please, lad være med at referere til hyklerludomanen Benjamin Leander. Han er nok en af de værste personligheder på Xitter.

Jeg er voldsomt ligeglad med, hvad hans holdning til Hibernian og Fredrikstad er. Det kan han poste herinde selv.
Midtjylland!
@Acebone

Vi diskuterer hvor stærkt FCM og FCK står pt. det har også FCM relevans.

Det er trods alt de 2 hold der med størst sandsynlighed ender med guldet.

@FC Kronen

FCK står pt. stærkere end sidste sæsons efterår, men mere svækket end FCKs forårs sæson.

FC Midtjylland står i status quo. Som jeg ser det. Måske I har et andet synspunkt.

Jeres forsvar bliver ringere med alderen. Lössl og Paulinho har ikke alderen med sig og Bak har ikke den impact som prime Paulinho havde.

Der sker så en omvendt udvikling på jeres offensiv hvor Franculino og Gorgoza samt Byskov bliver bedre jo mere erfaring de får.

Men udviklingen i forsvaret og offensiven udligner hinanden og derfor ser jeg det som status quo.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er godt med på, at FCK har relevans for FCM, al den stund vi har for vane at kæmpe med hinanden om topplaceringerne. De seneste indlæg blev bare så meget FCK med FCK på, at det måske gav mening at få flere kvalificeredes øjne på. Bare en venlig idé.
Midtjylland!
@Acebone

Nu har jeg skrevet mine tanker om hvor I er henne i forhold til sidste sæson. Her er der status quo.

Så er FCK diskussionen færdig og vi kan tage hvor I synes FCM er henne.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Så lige din edit. Paulinho er nu stadig god nok i mine øjne og er trods alt "kun" 30 år. Han spiller bare ikke 32x90 Superliga-minuttter plus det løse og europæiske på en sæson, hvilket er problemet med ham. Men hvis du så hans trivela-tredjefodsassist mod OB i går, så kan du se, at han stadig har klassen.

Problemet er ikke, at vores defensiv er for gammel. Det er snarere det modsatte. Men primært handler det om midterforsvaret, hvor vi ikke har en styrmand, kvaliteten er svingende, og bredden er ikke-eksisterende.
Midtjylland!
Nandeyanen
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår hvordan det kan være en fordel for FCK at forsvaret er spillet mere sammen, men ikke for FCM, når FCM ikke er/har været nødsaget til at foretage ændringer i defensiven i samme omfang som FCK.
Nu handler I nok en ny CB ind.

Men Lössl så jo ikke specielt god ud mod OB.

Lee som har overtaget fra Diao er jo ret ny i start 11´eren og det er svært at sige om han er en svækkelse eller forstærkning på nuværende tidspunkt.

@Billebums

FCM har ikke foretaget ændringer i samme omfang som FCK i forsvaret.

I 23/24 sæsonen fik spillere som Paulinho, Lössl, Olafsson, Bak spilletid.

FCK har kun 1 spiller i forsvaret der stadig er i truppen fra den tid og det er Birger Meling.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce