@Geddar
Der er intet overraskende i FCM´s regnskab.
Modellen har alle dage beroret på usædvanligt store transferindtægter som i Ørgaards velmagtsdage eller alternativt europæisk gruppespil, hvilket det kunne tyde på, at man satser hele butikken på med købet af Pusic og rygterne om buddet på Uffe Bech. Det er så dyre spillere, at det er svært at se noget potentielt provenue ved videresalg.
Forskellen fra tidligere er selvfølgeligt, at Benham må formodes at have lagt et sikkerhedsnet ud under den meget risikable strategi.
Der er intet overraskende i FCM´s regnskab.
Modellen har alle dage beroret på usædvanligt store transferindtægter som i Ørgaards velmagtsdage eller alternativt europæisk gruppespil, hvilket det kunne tyde på, at man satser hele butikken på med købet af Pusic og rygterne om buddet på Uffe Bech. Det er så dyre spillere, at det er svært at se noget potentielt provenue ved videresalg.
Forskellen fra tidligere er selvfølgeligt, at Benham må formodes at have lagt et sikkerhedsnet ud under den meget risikable strategi.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk