Snak

Mere indhold efter annoncen
Nandeyanen kl 23 i går:
Truppen er stor og Clem, Sarapata og Hunor Nemeth blev siet fra til Viborg kampen i første runde. Selv en som Falk blev siet fra sidste sæson. Så FCK er overloaded med midtbanespillere.

Baseret på Viborg kampen, så er det Lerager/Mattsson som kommer til at overtage Froholdts plads.
Når det er sagt, så står FCK stærkere end sæson start sidste sæson.

Og så her kl 20 i dag:
Man vidste bare dette her ville gå galt da man så start 11´eren. Den er ringere end sidste efterår og der havde vi kæmpe problemer.

Det var én kamp hvor nogle af de her måtte i spil og nu er det helt forfærdeligt. Det virker da til at spørgsmålet omkring FCK ikke var helt i vejret, i hvert fald hvis de er rettet mod Nande 😅
De der følelser, de har det med at føre en nye steder ind imellem :-)
Er det egentlig ikke lidt interessant, at der ikke virker til at være superstor efterspørgsel på Oliver indtil videre i vinduet? Planen er vel helt klar: Han skal videre i dette vindue. Jeg elsker Oliver, men synes nu også tiden er ved at være inde til, at han tager et skifte til en større liga - også så udviklingen ikke går i stå.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Læg mærke til ordet sæson start kære ven!!

Froholdt spillede ikke fast midtbane på det tidspunkt! Han var indhopper på kanten.

Bliver Delaney klar igen og vi kan få uduelige Clem væk bliver den stærkere igen i forhold til sidste sæsons sæson start.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
@MadsThomsen

Mon ikke Oliver Sørensen bliver solgt. Han har trods alt samme agent som Froholdt og der bliver beskrevet at det var dem der tvang et skifte igennem. Mon ikke også de tvinger et skifte igennem, hvis der ikke sker noget snart?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mon ikke Oliver Sørensen bliver solgt. Han har trods alt samme agent som Froholdt og der bliver beskrevet at det var dem der tvang et skifte igennem. Mon ikke også de tvinger et skifte igennem, hvis der ikke sker noget snart?


Jeg har ikke fulgt så meget med i casen med Froholdt, må jeg indrømme. Men det vil vel kræve at der er et stort skifte, som man kan presse igennem. Uanset hvor konfliktsøgende en agent måtte være, så kan han jo trods alt ikke tvinge et skifte igennem, hvis ikke buddene er der. Det lyder ikke indtil videre til, at der har været de store muligheder for Oliver.

Jeg troede egentlig at det var pga. et forestående skifte at han var meldt "syg" i den sidste del af opstarten, især fordi det virkede til at være rimelig længe han var syg. Men den skulle eftersigende være god nok, at han har været syg.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Oliver Sørensens agenter er venner af huset. Det er Allan Bak Jensen og Danny Olsen, så vidt jeg ved. Gamle FCM-gutter.
Midtjylland!
Agenter gøre jo intet der ikke er til spillerens interesse.

Ellers skal man have ny agent
Oliver Sørensens agenter er venner af huset. Det er Allan Bak Jensen og Danny Olsen, så vidt jeg ved. Gamle FCM-gutter.


Anders Dreyer har samme agenter som OS. Han blev solgt til Anderlecht.

Jeg tror ganske enkelt ikke der er stor nok efterspørgelse på OS. Hvilket egentlig også er fair nok. Det er lidt for svingende præstationer.

Jeg forstår godt hvis klubberne også har lidt svært ved at placere ham på holdkortet. For hvor kan han reelt set bidrage med mest.

Tror ikke OS bliver det næste "store" salg. Han kan godt blive solgt på et tidspunkt, men der er andre spillere der ryger før ham.

Jeg håber han får chance et andet sted - Også fordi han oftest i min optik optager pladsen for en anden. OS er ikke en dårlig spiller, men hvad bidrager han reelt set med på holdet ud over han er utrættelig. Men er det virkelig så essentielt for vores hold - Vi praktisere jo ikke gegenpres og møder altså ofte hold i ligaen der står dybt.
@Gelmore

Du tror ikke Oliver Sørensen bliver solgt dette vindue på trods af udtalelserne om at han skal sælges dette vindue?

https://bold.dk/fodbold/nyheder/oliver-sorensen-skal-videre-har-en-faelles-plan-med-fcm

Jeg tror, at vi har en fælles plan om i Midtjylland, at jeg skal videre i det her vindue, lyder det til mediet.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce