Nandeyanen kl 23 i går:
Og så her kl 20 i dag:
Det var én kamp hvor nogle af de her måtte i spil og nu er det helt forfærdeligt. Det virker da til at spørgsmålet omkring FCK ikke var helt i vejret, i hvert fald hvis de er rettet mod Nande 😅
Truppen er stor og Clem, Sarapata og Hunor Nemeth blev siet fra til Viborg kampen i første runde. Selv en som Falk blev siet fra sidste sæson. Så FCK er overloaded med midtbanespillere.
Baseret på Viborg kampen, så er det Lerager/Mattsson som kommer til at overtage Froholdts plads.
Når det er sagt, så står FCK stærkere end sæson start sidste sæson.
Og så her kl 20 i dag:
Man vidste bare dette her ville gå galt da man så start 11´eren. Den er ringere end sidste efterår og der havde vi kæmpe problemer.
Det var én kamp hvor nogle af de her måtte i spil og nu er det helt forfærdeligt. Det virker da til at spørgsmålet omkring FCK ikke var helt i vejret, i hvert fald hvis de er rettet mod Nande 😅