Du tror ikke Oliver Sørensen bliver solgt dette vindue på trods af udtalelserne om at han skal sælges dette vindue?
Helt ærligt. Nej, det tror jeg ikke.
Det er fint nok der er fælles plan spiller og klub i mellem. Men der skal også være en køber. Jeg ved ikke hvad der er lavet af aftale mellem ham og klubben. Men jeg tvivler bare på klubben lader ham gå for 40-50 millioner. Og derfor tror jeg ikke man får ham solgt i dette vindue.
Havde han været 2-3 år yngre måske - For så kunne klubberne også "forme" ham.