Snak

Mere indhold efter annoncen
Det skal blive til en sikker sejr i aften!
Ift. Buksa og Franculino så skal der vel meget høje bud til før man giver efter og med Francu er det vel 200m+ det tror jeg ikke nogen smider endnu.

Jeg er ikke sikker på Billing er pengene værd, han ville nok blive enten lønførende eller tæt derpå..
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Tvivler på en sikker sejr i dag. Hvornår har vi sidst "afgjort" det i første kamp.

Jeg hader europæiske kampe vi er storfavoritter i - Vi har det altid med, at underpræstere kontra mod hold der på papiret er bedre end os.
Okay, det er vidst bare at få Olaffson på kassen igen. Hvad fanden laver Lössl?
Amen at man ikke har hentet en ny målmand er simpelhen for uambitiøst.

Og 0 - 1.. Amen jeg er så træt af vores måde at komme ud til kampe på.

Jeg har haft et problem med TT fra starten af - En af mine største problemer med TT er netop, at jeg altid synes hans hold er for "forsigtige". De spiller sig langtsom ind i kampene - Problemet er bare hvis man går ud til kampen med frygten for at tabe istedet for vijlen til at vinde, så går det bare galt.

Men den midtbane med kun Bravo - OS er bare heller ikke god nok. Vores midtbane er generelt ikke god nok til en 4-4-2 - Specielt ikke med Osorio og Simsir
Åh!!! Man bliver så træt!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men den midtbane med kun Bravo - OS er bare heller ikke god nok. Vores midtbane er generelt ikke god nok til en 4-4-2 - Specielt ikke med Osorio og Simsir

Det er det jeg hele tiden har sagt. Vi skal IKKE spille 4-4-2!!! Derimod er 4-3-3 noget nær ideelt for os, og den opstilling vi i særdeleshed har spillet bedst med!!!!
Jeg frygtede det lidt og som jeg skrev tidligere. Er vi ikke klar, får vi problemer mod dette hold og skal score min 2-3 mål for at vinde.

Og det ser desværre ikke ud til at vi er stoppet med de personlige og dumme fejl.

Amen at man ikke har hentet en ny målmand er simpelhen for uambitiøst.


Kunne ikke have sagt det bedre selv og jeg er fuldstændig enig.

Det er nemlig uambitiøst at der ikke er hentet en målmand, når mand spiller med anden målmanden fordi første målmanden ikke er god nok.
Specielt også med tanke på den aftale der blev lavet iht. målmands situationen i efteråret.
Det er det jeg hele tiden har sagt. Vi skal IKKE spille 4-4-2!!! Derimod er 4-3-3 noget nær ideelt for os, og den opstilling vi i særdeleshed har spillet bedst med!!!!


Jeg er ikke uenig med dig. Det giver dog også bare samtidig et dilemma på 9´er position.

Kunne ikke have sagt det bedre selv og jeg er fuldstændig enig.

Det er nemlig uambitiøst at der ikke er hentet en målmand, når mand spiller med anden målmanden fordi første målmanden ikke er god nok.
Specielt også med tanke på den aftale der blev lavet iht. målmands situationen i efteråret.


Amen jeg ved ikke hvad den sportslig ledelse har tænkt sig. Olafsson har i 2 sæsoner blever afløst af Lössl, når det spidsede til, fordi han ikke er god nok.
Lössl har bare toppet.

Vi formår stadigvæk ikke her over 2 år efter med TT ved roret at præstere 2 gode halvlege i størstedelen af vores kampe.
Jeg er ikke uenig med dig. Det giver dog også bare samtidig et dilemma på 9´er position.

Eller mulighed for at rotere og tilpasse efter modstanderen, og dermed større taktisk variation.
Eller mulighed for at rotere og tilpasse efter modstanderen, og dermed større taktisk variation.


Rolig nu.. Det er TT vi snakker om.
Men ja - Det giver bare bedre muligheder. Så får vi tilmed en ekstra mand ind i på midten.
Annonce