Det skal blive til en sikker sejr i aften!
Ift. Buksa og Franculino så skal der vel meget høje bud til før man giver efter og med Francu er det vel 200m+ det tror jeg ikke nogen smider endnu.
Jeg er ikke sikker på Billing er pengene værd, han ville nok blive enten lønførende eller tæt derpå..
Ift. Buksa og Franculino så skal der vel meget høje bud til før man giver efter og med Francu er det vel 200m+ det tror jeg ikke nogen smider endnu.
Jeg er ikke sikker på Billing er pengene værd, han ville nok blive enten lønførende eller tæt derpå..
Så længe bolden er rund, kan alting ske