Det er jo også håbløst, at han bruger træningskampene forud for sæsonen på at spille 4-3-3 og så begynder sæsonen, hvor han stiller i 4-4-2...
Snak
Redigerettors 24. jul 20:21
Nej, på ingen måde. Jeg kan overbevises om at det er en 2-4-4 i angreb, fordi backs går længere frem, men ikke en 4-3-3.
Skal man tage noget positivt med fra første halvleg, så må det være at vores backs kommer længere med frem end de gjorde hele sidste sæson.
Skal man tage noget positivt med fra første halvleg, så må det være at vores backs kommer længere med frem end de gjorde hele sidste sæson.
Redigerettors 24. jul 20:24
I dag tog det da 7 minutter inden vi vælger at forærer en modstander, der absolut intet skaber, et mål på en fuldstændig uprovokeret fejl. Hold kæft hvor er det en joke. Altså udover straffesparket sidst (som jo er sådan noget der sker nogen gange i løbet af en sæson) så nærmer vi jo freakfejl på sådan et niveau, at det kun sker 1-2 gange på en sæson. Nu har vi fucking gjort det 3 gange på 3 halvlege. Nu skal Lössl altså have hovedet ud af røven.
Vi får bedre styr på kampbilledet men skaber jo ingenting. Det kan nemt blive op af bakke med mindre Francu igen viser noget individuel klasse.
Og så behøver han jo ikke fløjte HVER gang en i grønt tager sig et eller andet sted. Han kunne vel for fanden godt nøjes med bare hver anden gang.
Vi får bedre styr på kampbilledet men skaber jo ingenting. Det kan nemt blive op af bakke med mindre Francu igen viser noget individuel klasse.
Og så behøver han jo ikke fløjte HVER gang en i grønt tager sig et eller andet sted. Han kunne vel for fanden godt nøjes med bare hver anden gang.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
tors 24. jul 20:24
4-4-2 er udmærket som forsvar, men kun hvis dine kanter kan noget defensivt. Så deeet...
tors 24. jul 20:24
Skal man tage noget positivt med fra første halvleg, så må det være at vores backs kommer længere med frem end de gjorde hele sidste sæson.
Store fremskridt.. Især med tanke på vi netop skulle holde på en sammentømret trup.
Sarkasme kan forekomme..
tors 24. jul 20:29
4-4-2 er udmærket som forsvar, men kun hvis dine kanter kan noget defensivt. Så deeet...
bestemt, men ikke hvis man går op i højt pres. Det bliver for nemt at spille uden om eller ind i gennem. OB gjorde det bl.a.