Snak

Mere indhold efter annoncen
Fc kronen m.fl
Det, jeg kan se, er, at vi ikke har et kompetent forsvar.
Så jeg er bedøvende ligeglad med diverse talkombinationer.
Det falder tilbage på træneren og spillere, der åbenlyst ikke er gode nok.
Det forsvar vinder ingenting - ikke i Europa, ikke i SL og heller ikke i pokalen.
Hvordan skulle det kunne lade dig høre?
Du prædiker til koret min ven.
Jeg har skrevet længe, at Mads Bech mangler en kompetent makker, og at Lössl er ok, men ikke en man skal bygge op omkring.
Men, det er hvad det er.
De har ikke kunnet skaffe den rette i den rette tid, og det har de sikkert deres grunde til.
Og Adam Buksa er gået i stykker. Perfekt.

Nu må det gerne blive fredag på en torsdag..
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Ja, det er ikke godt nok i starten. Men vi er kommet efter det. Nu skal vi bare fortsætte. Måske skal Osorio pilles ud med en anden kantspiller. Kan Mikel spiller på højre kant?


En grund til jeg netop mente vi mangler en som "reserve" til ham inden sæsonen gik i gang. Hvornår har han sidst spillet en god kamp, vi kan simpelhen ikke sætte vores lid til ham i den side. Vi har stort set ingen til højreside ud over Osorio.

Byskov er ikke decideret fløj og Chili kan jo ikke drible en mand.

De har ikke kunnet skaffe den rette i den rette tid, og det har de sikkert deres grunde til


Det er jo heller ikke fordi man har haft næsten 2 måneder. Som jeg skrev i Mandags - Jeg håber ikke klubben bliver ALT for ambitiøse i jagten på denne spiller. Forstå mig ret, jeg kan godt lide man er ambitiøs, men vi skal også passe på med, at jagte en CB der på papiret måske er lidt for høj en hylde. Så man i 11. time skal ud og finde alternativer.
Nej, vi er ikke "kommet efter det".
Vi er totalt ufarlige og kunne uden det mindste have været bagud med to.
Nu er Buksa taget ud, mens uduelige Osorio fortsætter.
Hvad fa*den foregår der?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Buksa er ikke gået i stykker, blot skiftet ud
@ Fc kronen

Du prædiker til koret min ven.
Jeg har skrevet længe, at Mads Bech mangler en kompetent makker, og at Lössl er ok, men ikke en man skal bygge op omkring.
Men, det er hvad det er.
De har ikke kunnet skaffe den rette i den rette tid, og det har de sikkert deres grunde til.


Mads Bech er altså heller ikke god nok.
At køre videre med ham er ligeså uambitiøst som at fortsætte med Lössl og Ólafsson.
Ellers enig.
Der er vi bare ikke enige proven ;-)
Der er vi bare ikke enige proven ;-)


Det er også helt fair :-)

Men med tidligere forsvarsspillere som eks. Sviatchenko, Scholz og selv Kian Hansen, så er Mads Bech efter min overbevisning en ret markant nedgradering og slet ikke på samme niveau.

Og med de ambitioner klubben har, så er han efter min mening i bedste fald middelmådig og bedre som reserve og slet ikke i nærheden af at være god nok, selv til vores middelmådige hold.

Til kampen:
Endelig lidt ordentligt fra Hr. Simsir.
Vigtigt mål.

Same shit, different day.
Annonce