Fc kronen m.fl
Det, jeg kan se, er, at vi ikke har et kompetent forsvar.
Så jeg er bedøvende ligeglad med diverse talkombinationer.
Det falder tilbage på træneren og spillere, der åbenlyst ikke er gode nok.
Det forsvar vinder ingenting - ikke i Europa, ikke i SL og heller ikke i pokalen.
Hvordan skulle det kunne lade dig høre?
Det, jeg kan se, er, at vi ikke har et kompetent forsvar.
Så jeg er bedøvende ligeglad med diverse talkombinationer.
Det falder tilbage på træneren og spillere, der åbenlyst ikke er gode nok.
Det forsvar vinder ingenting - ikke i Europa, ikke i SL og heller ikke i pokalen.
Hvordan skulle det kunne lade dig høre?