Snak

Mere indhold efter annoncen
Når vi har 17 skud og et hav af indlæg, så er det kvaliteten, der mangler. F.eks. Kevin laver en lang række indlæg, men 9/10 rammer indlægget første forsvarsspiller ved forrest stolpe. Det er jo røvdårligt

Fordi de fik det mål de jagtede i starten af kampen endte de med at spille resten af kampen i en 9-1-0 formation (eller 5-4-1). Selvfølgelig rammer indlæggene ikke en medspiller når de står så langt tilbage og pakker sig
Nu har vi lige en hjemmekamp imod Sønderjyske, som alt andet lige skal give en sejr og 3 point og så går turen til Skotland til returen, hvor en sejr selvfølgeligt er ganske muligt, men absolut ikke er blevet nemmere.

Jeg tænker vi scorer et par mål. Spørgsmålet er så nok bare om det er nok.

På transfer siden, syntes jeg der er blevet lidt stille igen, efter et par potentielle forstærkninger blev nævnt.
Så må der godt snart begynde at komme nogle forstærkninger ind, inden vi ender med at hænge for mange point efter i ligaen og er kørt ud af europæisk fodbold.
I de Portugisiske aviser bliver der beskrevet at Benfica forhørte sig om Osorio, men at det ikke bliver til noget, da FCM kræver 125m DKK.

Det bedste for Osorio er vel også at blive i FCM. Han har endnu ikke brudt igennem.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Ja, de kommer vis med et bud igen. Men det skal vi helst ikke ud i. Han har været nede i en bølgedale, men skal jo bare lige have en enkelt kamp til at genvinde selvtillid.
Ja, de kommer vis med et bud igen. Men det skal vi helst ikke ud i. Han har været nede i en bølgedale, men skal jo bare lige have en enkelt kamp til at genvinde selvtillid.


Er ikke så sikker på det “bare” er hvad der skal til. Jeg ved godt han kun er 21 år.

Men hvis hans selvforståelse er, han er bedre end til superligaen, så bliver det svært. Han virker simpelthen til, at have hovedet et andet sted i største delen af kampene.

Han ER et stort talent. Men det skal også afspejles på banen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men hvis hans selvforståelse er, han er bedre end til superligaen, så bliver det svært. Han virker simpelthen til, at have hovedet et andet sted i største delen af kampene.


Det synes jeg er meget rammende. Og jeg ved ikke om det er den selvforståelse der også gør, at han stadig virker til at have temperament som barn, selvom han trods alt er 21 år. De andre i superligaen har jo egentlig fint læst ham. Bare gør som Rasmus Falk gjorde i søndags: gå lidt unødvendigt hårdt til ham i en duel, og pust dig lidt med en kommentar bagefter. Så virker han allerede frustreret.

Jeg har det egentlig fint med lidt sydlandsk temperament, men jeg synes det er et kæmpeproblem at han så nemt taber hovedet. Og det er både i forhold til at tilrage sig kort, men også at bringe ham ud af fatningen omkring faktisk at gøre en forskel for holdet.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Det synes jeg er meget rammende. Og jeg ved ikke om det er den selvforståelse der også gør, at han stadig virker til at have temperament som barn, selvom han trods alt er 21 år. De andre i superligaen har jo egentlig fint læst ham. Bare gør som Rasmus Falk gjorde i søndags: gå lidt unødvendigt hårdt til ham i en duel, og pust dig lidt med en kommentar bagefter. Så virker han allerede frustreret.


Jeg er helt enig. Det sker i alt for mange kampe.

Jeg har det egentlig fint med lidt sydlandsk temperament, men jeg synes det er et kæmpeproblem at han så nemt taber hovedet. Og det er både i forhold til at tilrage sig kort, men også at bringe ham ud af fatningen omkring faktisk at gøre en forskel for holdet.


Det er en af de ting jeg hader og er grunden til jeg er glad for man ikke længere henter spillere fra Brasilien. Det er egentlig kun Paulinho hvor jeg ikke har følt det sådan med. Charles til sidst i klubben til dels.

Evander havde udentvivl klasse og reddede os ofte, men det var også lidt samme symptomer med ham.

Ugideligheden når det ikke lige spiller - Der savner man virkelig en kultur hvor man ved der arbejdes hårdt generelt. Asien f.eks

Osorio og Simsir’s slående ud med armene er frygtelig istedet for at kæmpe videre.
Så at Simsir tyssede på egne fans da han løb tilbage efter sit mål. Så det på de sociale medier med masser af snak om det.

Er det bare hans normale jubelscene? Eller er han reelt set påvirket af kritik?

For jeg kom til at tænke på det @Gelmore efter du kom ind på det med kropsprog.

Der blev fortalt at det var hans første mål i 10 måneder.

Ja alle Danske hold ved nu at man bare bevidst skal træde Osorio over tæerne, gå ind i en ekstra hård tackling og være ekstra led. Han er en super god spiller, som er nem at sætte ud af spillet med mindgames.

Jeg ved det er noget FCK har arbejdet ekstra hårdt på det med Achouri. Det har Achouri også selv talt ud om. For han er også en spiller der nemt bliver påvirket. Dog i mindre grad nu.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Så at Simsir tyssede på egne fans da han løb tilbage efter sit mål. Så det på de sociale medier med masser af snak om det.

Er det bare hans normale jubelscene? Eller er han reelt set påvirket af kritik?


Jeg mindes, at have set ham gøre det før. Jeg må indrømme, at jeg ikke ligger supermeget i det. Hvis han er utilfreds med noget af den kritik han har fået, så var det mål jo det perfekte svar på tiltale. Vi står ikke i en fantastisk position i kampen på torsdag, men havde vi ikke udlignet havde det været en katastrofe. Så lever jeg fint med, hvis Aral lige i det øjeblik har behov for at give lidt igen. Jeg synes dog bestemt ikke at kritikken af ham har været unfair.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Det er vel også snart tid til at lade ham gå? Han har været i FCM siden 2017, dog med 2 forskellige lejeophold.

Han ligger ikke skjul på at han drømmer om et skifte, men samtidig virker det heller ikke til at FCM kan få de penge de drømmer om for ham.

Det Tyrkiske transfervindue har åbent til midt September. Mon ikke Aral Simsir gør kvallen færdig og så bliver sendt af sted? Skiftet vil også frigøre mere spilletid til Byskov og Gorgoza.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce