Simsir har gjort det godt for os. Men han har været meget skade, hvilket er gået ud over hans niveau. Mod skotterne spillede han godt, herunder også med tilbageløb.
Men ja, det der med at slå ud med armene, når det ikke lige kører, er noget som skal give en bænkeplads.
Men ja, det der med at slå ud med armene, når det ikke lige kører, er noget som skal give en bænkeplads.