Snak

Mere indhold efter annoncen
Sort&Rød

Jeg havde ellers læst Benfica havde droppet Osorio pga. prisen var for højt for dem. Men altså hvis de vil betale 100m+ og videresalgs klausul så er det vel ok.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Sælg for helvete!
Hvis nogen vil give 20 mio euro for Dario i hans nuværende form, så er det med at få ham afsted så hurtigt som muligt!
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Sort&rød

Der står €20m først og så nederst i artiklen står der $20m. Det med euro må være en fejl. De skriver begge dele i det link.

Derudover henviser de til CNN Portugal der siger $20m.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Som jeg forstod det, så blev Benfica´s første bud afvist, da vi forlangte 20 mio eur. Men de vil kommer med et nyt bud, hvor der indgår nogle variable klausuler, således at deres bud rammer 20 mio eur. Så de har nok ikke været så langt fra hinanden. Måske har de bud 15 mio. Men nu får vi at se.
I det mindste bliver prisen ikke en diskussion.

Alle klubber skal offentliggøre priserne på spillerne i Portugal.

Kan huske der først stod at FCN havde solgt Conrad Harder for €23m. Det var i Tipsbladet. Derudover senere meldte Tipsbladet at det var løgn og beløbet var mindre og så meldte de at FCN tog fat i dem og var sure over at de skrev at prisen ikke var højere end Orri Oskarssons salg.

Det FCN bare ikke var klar over var at beløbene skal offentliggøres i Portugal og her blev Conrad Harder solgt for €19m og ikke €23m.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Fair nok Sort&Rød

Hvis man tilbydes 20m euro for ham er det bare med at sælge også selvom han kan blive vildt god!
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Både Benfica og Porto skulle angiveligt være i forhandlinger med FCM.

Uenigheden med Benfica var åbenbart noget med nogle klausuler, der var for svær at opnå. Hvis det er rigtigt, så er klubberne nok ikke lang fra hinanden. Benfica vil da også kommer med et nyt bud. Hvis der er kød på disse oplysninger, så er Osorio nok ikke med i morgen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce