Sort&Rød
Jeg havde ellers læst Benfica havde droppet Osorio pga. prisen var for højt for dem. Men altså hvis de vil betale 100m+ og videresalgs klausul så er det vel ok.
Jeg havde ellers læst Benfica havde droppet Osorio pga. prisen var for højt for dem. Men altså hvis de vil betale 100m+ og videresalgs klausul så er det vel ok.
Så længe bolden er rund, kan alting ske