Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er ikke umiddelbart kommet noget hos de danske transfertyper, så jeg vil nok forholde mig lidt afventende endnu.

Hvis nogen reelt vil betale op mod 20 millioner euro for Dario, så synes jeg, at man skal sende ham afsted. Når han er god så er han voldsomt god, men der er alt, alt for langt imellem snapsene. Det er jo ikke hver 2. eller 3. gang, at han er sådan rigtig god.. Måske det også ville være fint for Darios egen udvikling, hvis han fandt et andet sted?
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
20 mio for Osorio er jo tæt på Froholdt. Det ville da være et tilbud for godt til at være sandt.
Man kan også godt få en tanke om at han er kørt lidt død i den danske liga og ser sig selv på en lidt højere hylde, så hans udvikling ikke nødvendigvis vil gå lodret op hvis han bliver. Det er selvfølgelig ikke en sandhed hugget i sten, men blot lidt en følelse at han viker mere "videre" end andre unge spillere.
If you know, you know.
Buksa er ikke med, og han meldes stærkt tvivlsom til torsdag også. Vi har i stedet støvet Brumado af fra bænken i den næstbedste brasilianske række til i aften.

Går TT over til kun Francu på toppen i en 4-3-3, eller får vi Etim ind fra start? Han er vel den der minder mest om Buksa, af de spillere der er til rådighed?
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Der står Junior Brumado skiftede til FCM Januar 2019 og at han har kontrakt i FCM til Januar 2027.

Har I seriøst givet ham en kontrakt på 8 år🤣
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Der står Junior Brumado skiftede til FCM Januar 2019 og at han har kontrakt i FCM til Januar 2027.

Har I seriøst givet ham en kontrakt på 8 år🤣


Nej. Ikke i første omgang, i hvert fald. Han fik vist en 5 årig da man hentede ham i januar 2019. Man forlængede kontrakten med ham i 2022, da han på det tidspunkt var topscorer (måske endda ligatopscorer på det tidspunkt?), og generelt så rigtig god ud i starten af den sæson. Så gik knæet i stykket på plastiklortet i Farum, og ja.. Så er resten historie. Det blev sgu bare aldrig så godt, som man på et tidspunkt troede.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
20m euro ville være samme pris som Froholdt, det er helt acceptabelt i sær med 20-25% videresalgs klausul.

I forhold til i aften, så tror jeg TT bliver tvunget til en 4-3-3 eller 4-2-3-1 med Buksa ude og derfor vinder FCM i aften.
Men desværre går TT nok tilbage til 4-4-2 når Buksa er klar igen.

Brumado har kontrakt til 31 december 2026. Tror ikke han får chancen i aften, men man ved aldrig.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Kun to midterforsvarere i truppen. Hvorfor har jeg en fornemmelse af, at Lee eller Bech trækker en badebillet i aften?
Midtjylland!
Kun to midterforsvarere i truppen. Hvorfor har jeg en fornemmelse af, at Lee eller Bech trækker en badebillet i aften?


Lee kommer for sent og hiver trøjen halvt af Olti Hyseni i feltet efter 25 min og får en direkte rød billet :))
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Drømmen for mig er at se en 4-2-3-1 med Aral som 10’er, især nu hvor han faktisk løber med tilbage. Så kan Osorio tage en bredere position, hvor han kan sættes i én-mod-én-situationer. Det er måske for offensivt og lidt ønsketænkning og i praktisk virker det måske ikke:(
Drømmen for mig er at se en 4-2-3-1 med Aral som 10’er, især nu hvor han faktisk løber med tilbage. Så kan Osorio tage en bredere position, hvor han kan sættes i én-mod-én-situationer. Det er måske for offensivt og lidt ønsketænkning og i praktisk virker det måske ikke:(


Det vil fint fungere hvis vi havde 2 opryddere på midtbanen, hvilket vi bare ikke har.

Annonce