Der er ikke umiddelbart kommet noget hos de danske transfertyper, så jeg vil nok forholde mig lidt afventende endnu.
Hvis nogen reelt vil betale op mod 20 millioner euro for Dario, så synes jeg, at man skal sende ham afsted. Når han er god så er han voldsomt god, men der er alt, alt for langt imellem snapsene. Det er jo ikke hver 2. eller 3. gang, at han er sådan rigtig god.. Måske det også ville være fint for Darios egen udvikling, hvis han fandt et andet sted?
Hvis nogen reelt vil betale op mod 20 millioner euro for Dario, så synes jeg, at man skal sende ham afsted. Når han er god så er han voldsomt god, men der er alt, alt for langt imellem snapsene. Det er jo ikke hver 2. eller 3. gang, at han er sådan rigtig god.. Måske det også ville være fint for Darios egen udvikling, hvis han fandt et andet sted?
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!