Han vil fortsætte med et udgangspunkt i 2 angribere.
Friday er reserve for Buksa, så det vil være mest logisk at bruge ham.
Chili er nok mere reserve for Franculino.
Friday har set fornuftig ud i træningskampene, så der burde ikke være det store problem i at bruge ham.
Nu vil jeg ikke være respektløs overfor Sønderjyske, men kan FCM ikke slå dem i dag, så er det tæt på jeg vil mene at mesterskabskampen er ovre. Det er tidligt, det ved jeg. Men jeg er ret sikker på at FCK har en så god trup nu, at de ikke smider mange point i efteråret.
BIF ser også ud til at have fundet melodien. Men jeg er ikke sikker på de har knækket koden til at kunne spille i Europa og hjemme på samme tid. Jeg tror dog ikke de kommer i noget ligaspil denne sommer, så de vil kun have det hjemlige at fokusere på. Den opgave magter de.
Så smider FCM point i aften vil de allerede nu, 2 kampe inde i sæsonen, være 4 point efter FCK og BIF. Det var IKKE hvad jeg forventede, slet ikke med det relativt nemme åbnings program som FCM er blevet tildelt.
Jeg tror dog stadig, at Sønderjyske skal give en sejr. Hvis det sker og det bliver godt Torsdag, så sidder TT relativt sikkert i sadlen. Taber FCM derimod i aften og smider det Torsdag. Så er temperaturen på sædet glohedt.
TT burde ikke kunne skuffe 2 sæsoner i træk Europæisk. Og ja, det er skuffende hvis FCM ikke spiller Europa League. Hvis han taber Torsdag, er det sikkert ovre med Europa for denne gang, da modstanderen for at komme i Conference League er på et helt andet niveau end Fredikstad.
Friday er reserve for Buksa, så det vil være mest logisk at bruge ham.
Chili er nok mere reserve for Franculino.
Friday har set fornuftig ud i træningskampene, så der burde ikke være det store problem i at bruge ham.
Nu vil jeg ikke være respektløs overfor Sønderjyske, men kan FCM ikke slå dem i dag, så er det tæt på jeg vil mene at mesterskabskampen er ovre. Det er tidligt, det ved jeg. Men jeg er ret sikker på at FCK har en så god trup nu, at de ikke smider mange point i efteråret.
BIF ser også ud til at have fundet melodien. Men jeg er ikke sikker på de har knækket koden til at kunne spille i Europa og hjemme på samme tid. Jeg tror dog ikke de kommer i noget ligaspil denne sommer, så de vil kun have det hjemlige at fokusere på. Den opgave magter de.
Så smider FCM point i aften vil de allerede nu, 2 kampe inde i sæsonen, være 4 point efter FCK og BIF. Det var IKKE hvad jeg forventede, slet ikke med det relativt nemme åbnings program som FCM er blevet tildelt.
Jeg tror dog stadig, at Sønderjyske skal give en sejr. Hvis det sker og det bliver godt Torsdag, så sidder TT relativt sikkert i sadlen. Taber FCM derimod i aften og smider det Torsdag. Så er temperaturen på sædet glohedt.
TT burde ikke kunne skuffe 2 sæsoner i træk Europæisk. Og ja, det er skuffende hvis FCM ikke spiller Europa League. Hvis han taber Torsdag, er det sikkert ovre med Europa for denne gang, da modstanderen for at komme i Conference League er på et helt andet niveau end Fredikstad.