Det vil til alle tider være Gorgoza til venstre og Simsir til højre. Simsir er mindre begrænset af at være på højre side end Gorgoza ville være
Snak
Redigeretman 28. jul 18:29
Men det kunne også være, at det fortsat er en 4-4-2 med Chili og Franculino på toppen. Hvor Mikel tager højre kant.
Jeg tror mere det er en 4-4-2 men med Gogorza på toppen.
Eller en 4-3-3 hvor Simsir får en Byskov rolle.
man 28. jul 19:01
Men bliver det 20 mio er der jo ikke tale om at acceptere et lavere bud.
Det kommer vel an på hvordan de 20 mio er sat sammen. Hvis vi snakker 12m her og nu, mens resten er i klausuler, så kunne det godt give mening.
Men det hele er gæt på nuværende tidspunkt
man 28. jul 19:02
Eller en 4-3-3 hvor Simsir får en Byskov rolle
Jeg vælger at tro på denne.
Chili og Gogorza på kanterne, Simsir centralt på en offensiv midt.
Redigeretman 28. jul 19:11
Jeg troede vi skulle prøve at være klar fra start og her efter 7 minutter er vores spillere ikke kommet på banen endnu og Sønderjyske spiller med sig selv.
Edit: og bum mål.
Edit: og bum mål.