Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi ses når TT er væk.

Jeg har været imod ham fra starten af, men nu magter jeg simpelhen ikke mere…

Det er det samme pis i 1. Halvleg kamp efter kamp.
Men hey, det er jo strategien. Pisse ligeglade med hvor mange mål der går ind, blot der bliver scoret mere.
Det er bare røv og nøgler når man altid starter med at komme bagud.
Hvor er det dog en latterlig strategi.
Så scorer Franculino selvfølgelig :-)
Flot mål det der. Kom nu lige for fanden da.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Vi er pivringe, men vi har Farlige Francu.
Med det spil han leverer nok ikke meget mere end 1 måned endnu.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sådan. Spillet de sidste 10 har set godt ud. Godt af Gogorza.

Edit: Gabriel.... Er på en lousy stream :-)
Gabriel.. fedt. Godt banket ind.
Årh Gabriel din dejlige drenge!
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Han skal bare ikke sælges
Francu er ligaens bedste angriber.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Annonce