Vi ses når TT er væk.
Jeg har været imod ham fra starten af, men nu magter jeg simpelhen ikke mere…
Det er det samme pis i 1. Halvleg kamp efter kamp.
Jeg har været imod ham fra starten af, men nu magter jeg simpelhen ikke mere…
Det er det samme pis i 1. Halvleg kamp efter kamp.