Snak

Mere indhold efter annoncen
Francu...

Han er for vild

@Fc kronen

Det bliver han desværre nok, meget snart hvis han bliver ved som nu.

@MadsThomsen

Enig
Ja det er noget lort.
Men kan vi blive enige om, at der kommer protester og brand i gaden, hvis han ikke bliver det største salg i Superligaens historie?
Der skal mange penge på bordet.

Nu har han også lejet målmand for Løssl.

Vi har en sprudlende offensiv, eller mere korrekt en sprudlende Franculino.
Men kampen i første halvleg, viser igen at vi ikke er klar fra start og at den defensive organisation sejler.

Fedt tilbageløb og jubel af Gabriel.. Konge.
Franculino, 2 mål, en super redning og en assist.
What´s not to like :-)
Flot mål.
Og jeg som troede vi kun kunne score på dødbolde.

Nu må TT godt tage Franculino ud og gemme ham væk i en måned :-)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og så lige et straffe......
Mads Bech mål og godt at se at han rent faktisk kan score, når han ikke begår frispark på vores dødbolde.

Og straffe.
De hands regler er og bliver latterlige.
Nu er det ikke fordi jeg vil smide malurt i bægeret efter en 6-2 sejr. Men, har Lössl nogensinde taget et straffe?
Ved ikke om han har for os, men han tog da en mod bla. Liverpool. og vidst også nogle for var det Mainz, da han var der.

Nå fin sejr og konge kamp af Franculino.
Igen dog med at vi ikke er klar fra start og Sønderjyske kan forholdsvis let spille sig igennem vores defensiv til store muligheder.

Men sejr og 3 point og så gælder det en tur til Skotland.
Det gjorde underværker med 4-3-3 ændringen, men jeg var overrasket over at Chili var mest på toppen mens Franculino var mere på kanten.
Annonce