Ja det er noget lort. Men kan vi blive enige om, at der kommer protester og brand i gaden, hvis han ikke bliver det største salg i Superligaens historie?
Vi har en sprudlende offensiv, eller mere korrekt en sprudlende Franculino. Men kampen i første halvleg, viser igen at vi ikke er klar fra start og at den defensive organisation sejler.
Ved ikke om han har for os, men han tog da en mod bla. Liverpool. og vidst også nogle for var det Mainz, da han var der.
Nå fin sejr og konge kamp af Franculino. Igen dog med at vi ikke er klar fra start og Sønderjyske kan forholdsvis let spille sig igennem vores defensiv til store muligheder.
Men sejr og 3 point og så gælder det en tur til Skotland.