billebums
? Syntes da Superliga.dk viser præcist det samme som FCMs?
Pointen står dog. Generelt så overpreformer de bedste hold deres xG, da de har dygtigere afsluttere, hvorimod hold som SDE generelt ikke skal forvente at score helt så mange mål som FCK eller FCM på samme antal afslutninger, fra samme positioner.
Så, vi må aldrig tillade en modstander og specielt ikke et forventet bundhold, at tage initiativet på den måde i Herning og giver dem så mange afslutninger imod. Det vil blive straffet benhårdt mod skarpere modstandere og specielt nogen som kan dække op.
Jeg tror først og fremmest Thomas Nørgaard er utilfreds med at Sønderjyske tillader de 2 første mål imod, som er omstillinger, og hvor de er fanget ude af position.
Jeg kigger på FotMob og Superliga.dk, hvor begge tæller 6 skud uden for feltet og 20 skud i alt (inklusiv blokkerede)
? Syntes da Superliga.dk viser præcist det samme som FCMs?
Pointen står dog. Generelt så overpreformer de bedste hold deres xG, da de har dygtigere afsluttere, hvorimod hold som SDE generelt ikke skal forvente at score helt så mange mål som FCK eller FCM på samme antal afslutninger, fra samme positioner.
Så, vi må aldrig tillade en modstander og specielt ikke et forventet bundhold, at tage initiativet på den måde i Herning og giver dem så mange afslutninger imod. Det vil blive straffet benhårdt mod skarpere modstandere og specielt nogen som kan dække op.
Jeg tror først og fremmest Thomas Nørgaard er utilfreds med at Sønderjyske tillader de 2 første mål imod, som er omstillinger, og hvor de er fanget ude af position.