De rygter for Franculino lyder vilde!.
Jeg ved ikke hvad man kan forvente, men kan man have ham halv sæson til hel sæson længere, syntes jeg det er det værd også selvom man så måske får 150 istedet for 200 eller 200+
Ja ny spiller er blandet ind i det. Han lyder super fornuftig, masser af erfaring på topniveau, men stadigvæk ikke en gammel spiller, han er egentlig i hans prime fodbold alder. Som vel idag er 26-30. Ville mene det plejede at være 24-28 men tiderne har ændret sig.
193 høj så stor gut, dog ikke en hurtig spiller, havde lidt håbet på man gik efter en med noget fart. Men så må de vise lederskab og erfaring kan slå farten.
Jeg ved ikke hvad man kan forvente, men kan man have ham halv sæson til hel sæson længere, syntes jeg det er det værd også selvom man så måske får 150 istedet for 200 eller 200+
Ja ny spiller er blandet ind i det. Han lyder super fornuftig, masser af erfaring på topniveau, men stadigvæk ikke en gammel spiller, han er egentlig i hans prime fodbold alder. Som vel idag er 26-30. Ville mene det plejede at være 24-28 men tiderne har ændret sig.
193 høj så stor gut, dog ikke en hurtig spiller, havde lidt håbet på man gik efter en med noget fart. Men så må de vise lederskab og erfaring kan slå farten.