I forhold til Franculinos pris, så tvivler jeg stadig på at man siger nej til en pris omkring de 200 millioner DK, men vi skal huske på at Francu aktuelt er vital for FCMs Europæiske ambitioner og da specielt med Buksa ude.
Sidste år tjente FCM vel nok omkring 100 millioner på deres Europa League deltagelse og det er altså noget af en offer omkostning at skulle regne med.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/pengeregn-jackpot-paa-147-millioner
Så lad os nu se lidt senere i transfervinduet.
Sidste år tjente FCM vel nok omkring 100 millioner på deres Europa League deltagelse og det er altså noget af en offer omkostning at skulle regne med.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/pengeregn-jackpot-paa-147-millioner
Så lad os nu se lidt senere i transfervinduet.