Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg trækker det tilbage. Jeg har undersøgt det nærmere, og det er ikke en lovlig side!
Paulinho og Byskov med fra start.
Det bliver spændende at se.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Med en reel 10’er i Byskov taber jeg kasketten, hvis jeg skal se Osorio lege central midtbanespiller.
Er der nogen der ved, hvor man kan finde live opdateringer - altså med kommentarer - eller live radio fra opgøret?

Nå, den lå sammen med Silkeborg-kanpen på bold.
Føj for pokker, der blev vi reddet af en offside, vi slet ikke havde styr på.
Midtjylland!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvordan er vi startet ud over deres annullerede scoring?
Generelt ikke alt for godt. Synes det har været meget jævnbyrdigt. Hibs startede klart bedst. Vi er kommet lidt bedre med sidst i halvlegen og har fremtvunget nogle hjørnespark og et par ok muligheder til Dario og Oli.
Midtjylland!
Ingen af holdene virker usårlige ved pausen. Begge lejre har haft et par øjeblikke med hjertet oppe i halsen.

De virker til at have meget stort fokus på at pakke Franculino ind, hvilket giver plads til de andre. Han kunne dog have haft en assist, hvis Dario var skarpere. Det meste er derudover gået gennem Oli og Simsir.

Kunne snildt ende i forlænget.
Midtjylland!
Ok tak for info.

Lyder dog ikke alt for godt.
Lad os håbe vi kan lukke den og gerne uden forlænget.
Franculino har scoret, men ligner offside.
Midtjylland!
Annonce