Jeg trækker det tilbage. Jeg har undersøgt det nærmere, og det er ikke en lovlig side!
Snak
tors 31. jul 20:04
Paulinho og Byskov med fra start.
Det bliver spændende at se.
Det bliver spændende at se.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
tors 31. jul 20:13
Med en reel 10’er i Byskov taber jeg kasketten, hvis jeg skal se Osorio lege central midtbanespiller.
Redigerettors 31. jul 21:08
Er der nogen der ved, hvor man kan finde live opdateringer - altså med kommentarer - eller live radio fra opgøret?
Nå, den lå sammen med Silkeborg-kanpen på bold.
Nå, den lå sammen med Silkeborg-kanpen på bold.
tors 31. jul 21:17
Føj for pokker, der blev vi reddet af en offside, vi slet ikke havde styr på.
Midtjylland!
tors 31. jul 21:45
Generelt ikke alt for godt. Synes det har været meget jævnbyrdigt. Hibs startede klart bedst. Vi er kommet lidt bedre med sidst i halvlegen og har fremtvunget nogle hjørnespark og et par ok muligheder til Dario og Oli.
Midtjylland!
tors 31. jul 21:49
Ingen af holdene virker usårlige ved pausen. Begge lejre har haft et par øjeblikke med hjertet oppe i halsen.
De virker til at have meget stort fokus på at pakke Franculino ind, hvilket giver plads til de andre. Han kunne dog have haft en assist, hvis Dario var skarpere. Det meste er derudover gået gennem Oli og Simsir.
Kunne snildt ende i forlænget.
De virker til at have meget stort fokus på at pakke Franculino ind, hvilket giver plads til de andre. Han kunne dog have haft en assist, hvis Dario var skarpere. Det meste er derudover gået gennem Oli og Simsir.
Kunne snildt ende i forlænget.
Midtjylland!