Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, VAR dømmer offside. Men den var mere hårfin, end jeg først troede.
Midtjylland!
Ja det lignede da sikke der var offside. ØV!
Ærgerligt.

Han har dog gerne et par offside ud over hans mål, så lad os håbe han får sent den i rusen igen.
Ift kampen synes jeg dog vi havde fuldstændig styr på den anden halvdel af første halvleg. Mindede om 2. halvleg i Herning
Bak ind for Paulinho, Castillo ind for Byskov.
Midtjylland!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Paulinho ikke mere at give af, eller ikke været god?
Kæmpe chance til Bak men blæser den 100 meter over
Tror ikke Pau havde mere.
Francu med friløber igen, men brændte denne gang :(
OT 77 mi spillet og vi har belejret deres felt i lang tid. Osorio er generelt vågnet mere op.
Vi har også blæst mange langt over kassen i de seneste kampe.
Kunne tyde på at der skal arbejdet med noget skudtræning.
Og nu en friløber til Franculino, der løb ud i sandet.

Derefter Hibs-appeller for straffe. Kampen er ved at blive ret hektisk.
Midtjylland!
Gult til Lasse Heinze.

Gogorza ind i stedet for Simsir, der også så ret færdig ud.

Kom nu!
Midtjylland!
Annonce