Så må Gogorza godt lige trylle lidt og finde en fri Francu
Snak
Redigerettors 31. jul 22:31
Godt slangehug fra Osorio, der i det mindste tester målmanden.
Det trækker op til en scoring, men man ved sgu aldrig, om det er til os. Vi har haft de fleste chancer i anden halvleg.
Gogorza og Castillo har været gode, efter de kom ind.
Det trækker op til en scoring, men man ved sgu aldrig, om det er til os. Vi har haft de fleste chancer i anden halvleg.
Gogorza og Castillo har været gode, efter de kom ind.
Midtjylland!
Redigerettors 31. jul 22:32
Så skal vi passe på med at blive for overmodige og blive fanget på en omstilling, med for mange fremme.
Men lad os da gerne få lavet et par mål.
Kan også personligt godt lide Castillo og tror han kan blive rigtig god.
Så godt at høre.
Men lad os da gerne få lavet et par mål.
Kan også personligt godt lide Castillo og tror han kan blive rigtig god.
Så godt at høre.
Redigerettors 31. jul 22:49
Hibs scorer i overtiden. Offside i første omgang.
Står ved magt. Pyha.
Står ved magt. Pyha.
Midtjylland!
tors 31. jul 22:53
Vi skal som forventet i forlænget.
Vi var klart bedst i anden halvleg, men det nytter jo ikke så meget.
En del indlæg har vi også fået lavet, og der mangler vi lidt en Buksa/Cho-type.
Vi var klart bedst i anden halvleg, men det nytter jo ikke så meget.
En del indlæg har vi også fået lavet, og der mangler vi lidt en Buksa/Cho-type.
Midtjylland!