Snak

Mere indhold efter annoncen
Så må Gogorza godt lige trylle lidt og finde en fri Francu
Det gjorde han der. Desværre forbi mål.
Midtjylland!
Godt slangehug fra Osorio, der i det mindste tester målmanden.

Det trækker op til en scoring, men man ved sgu aldrig, om det er til os. Vi har haft de fleste chancer i anden halvleg.

Gogorza og Castillo har været gode, efter de kom ind.
Midtjylland!
Så skal vi passe på med at blive for overmodige og blive fanget på en omstilling, med for mange fremme.

Men lad os da gerne få lavet et par mål.

Kan også personligt godt lide Castillo og tror han kan blive rigtig god.
Så godt at høre.
Hibs rører ikke bolden her i anden halvleg, så de scorer sikkert lige om lidt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, det skulle lige passe.

Gogorza med et par forsøg forbi.
Midtjylland!
Hibs scorer i overtiden. Offside i første omgang.

Står ved magt. Pyha.
Midtjylland!
Vi skal som forventet i forlænget.

Vi var klart bedst i anden halvleg, men det nytter jo ikke så meget.

En del indlæg har vi også fået lavet, og der mangler vi lidt en Buksa/Cho-type.
Midtjylland!
Ja Buksa/Cho er begge gode med hovedet.
Det er selvfølgelig piss lige meget men vi fører xG 0,3 mod 1,6
I den omvendte vinder vi den 1,6 mod 0,5.
Store chancer til Osorio, Bak og Francu.
Vi skal IKKE i straffe. Kom nu!
Annonce