Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvad laver Mbabu - helt seriøst? Fuck hvor er det sløjt. Jeg gider altså snart ikke se mere på ham

Og nu Brumadu… Jøsses
Jeg havde nok ikke forventet at skulle sætte min lid til Junior Brumado her ti minutter i tyndskid. Han har jo nærmest været frosset ude hele pre-season.

Synes det er nogle mærkelige indskiftninger, og vi ser ikke gode ud længere.
Midtjylland!
BRUMADO WHAT THE FUCK
Midtjylland!
BRUMMMAAADOOOO
Haha vidste slet ikke I stadig havde Brumado på kontrakt. Men hold nu kæft en måde af afgøre det på
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi har lige skiftet Olafsson ind til straffe, og så scorer Junior Brumado på saksespark??
Midtjylland!
Så har vi simpelthen set det med. Det havde ingen i hele verden gættet. Men for divan da Junior. Det var for vildt det der.
Haha... Brumado...

What the fuc*
Brumadu var selvfølgelig helt okay…
Synes det er nogle mærkelige indskiftninger, og vi ser ikke gode ud længere.


Jeg holder bare min store kæft og booker færgen til Gøteborg.

Thomasberg og Brumado er guder.

JAAAAAAAA!!!!
Midtjylland!
Annonce