Jamen jeg kan slet ikke tro mine øjne 😂😂 det var jo et vanvittigt saksespark
Snak
Redigerettors 31. jul 23:37
Brumado af alle mennesker. Jesus fucking christ. Han var langt forbi død og begravet i klubben. Sikke en måde at prøve at modbevise det.
Det var dælme vigtigt. Nervepirrende, forfærdeligt. Men vigtigt.
Og fortjent nok i øvrigt. Selv på hjemmebane ville skotterne kun rigtig noget, da de var bagud.
Det var dælme vigtigt. Nervepirrende, forfærdeligt. Men vigtigt.
Og fortjent nok i øvrigt. Selv på hjemmebane ville skotterne kun rigtig noget, da de var bagud.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
tors 31. jul 23:40
Hahaha, det er den grimme ælling om igen.
Hold da kæft.
Det må have været overskægget, der har fornyet ham.
Hold da kæft.
Det må have været overskægget, der har fornyet ham.
tors 31. jul 23:43
Ikke den bedste kamp der er spillet men resultatet er godkendt!
Sikke et par mål og hvor er det fedt at se Brumado få sådan en optur.
Vigtigt at man kom videre
Sikke et par mål og hvor er det fedt at se Brumado få sådan en optur.
Vigtigt at man kom videre
Så længe bolden er rund, kan alting ske
tors 31. jul 23:49
Det er så sindssygt. Da jeg var ude at se træningskamp mod Randers, gik Brumado bare rundt og kiggede og så helt slukket ud. Han var end ikke i truppen, selvom den var fyldt med akademispillere.
Nu bliver han helten, fordi Friday Etim ikke havde indrejsetilladelse.
Tak til Brexit.
Nu bliver han helten, fordi Friday Etim ikke havde indrejsetilladelse.
Tak til Brexit.
Midtjylland!
tors 31. jul 23:58
Har ikke meget at tilføje. Brumado er ulvealfa indtil en ny er fundet.
Ros fra min side til den enlige skotte, det kommenterede kampen. Hans accent var tæt på Midtjysk.
Og- ikke mindst- kampen blev overfyldt af pladder og søgen efter græsstrå, derådke vender forkert og kunne have straffe i håndbold eller måske, måske, måske...
Én mand, der stille og roligt taler os gennem kampen, som vi selv kan se og bedømme.
Han får min forlængelse @sort snak!
Ros fra min side til den enlige skotte, det kommenterede kampen. Hans accent var tæt på Midtjysk.
Og- ikke mindst- kampen blev overfyldt af pladder og søgen efter græsstrå, derådke vender forkert og kunne have straffe i håndbold eller måske, måske, måske...
Én mand, der stille og roligt taler os gennem kampen, som vi selv kan se og bedømme.
Han får min forlængelse @sort snak!
fre 1. aug 07:36
Hvordan er det med lodtrækning til sidste runde?
Foretages den i starten af næste uge?
Har vi et overblik over hvem man kan få der i begge turneringer?
Vanvittig vigtigt, ingen jinx her, men bare sådan på papiret, ganske fin modstander at få i næste runde. Kommer man forbi den er Europa sikret. Så må vi blot se om det er Mickey mouse cup eller en tur mere i EL.
Foretages den i starten af næste uge?
Har vi et overblik over hvem man kan få der i begge turneringer?
Vanvittig vigtigt, ingen jinx her, men bare sådan på papiret, ganske fin modstander at få i næste runde. Kommer man forbi den er Europa sikret. Så må vi blot se om det er Mickey mouse cup eller en tur mere i EL.
fre 1. aug 08:12
Der er lodtrækning på mandag.
Se link herunder for potentielle modstandere. Her er antaget at bedst seedede går videre. I praksis er det vinder/taber af 3. Runde opgør i de fleste tilfælde. Malmø kan vi ikke møde, da det ville betyde et potentielt ville betyde et møde med fck
https://kassiesa.net/uefa/seedel2025.html
Se link herunder for potentielle modstandere. Her er antaget at bedst seedede går videre. I praksis er det vinder/taber af 3. Runde opgør i de fleste tilfælde. Malmø kan vi ikke møde, da det ville betyde et potentielt ville betyde et møde med fck
https://kassiesa.net/uefa/seedel2025.html