Redigeretfre 1. aug 14:38
Mads
Ja, vi mangler nogle erstatning til CB. Jeg synes dog for engang skyld, at MB spillede en god kamp. Lee er meget driftsikker som sædvanligt, så jeg har ikke så meget at plante forsvaret på i går. Men Lee så træt ud. Hvis vi fortsætter med at bruge dem i hver kamp, så vil der kommer muskelskader. Problemet er, at vi ikke har andre p.t ud over en uprøvet talent. Mon ikke vi starter igen med dem begge.
Franculino var dødtræt. Så han får helt sikkert ikke hele kampen mod AGF. Hvis Buksa er klar, så er det en mindre problem, men hvis han også er skadet, så har vi kun Chili, Etim plus ikke mindst manden med overskægget.
Mon ikke vi spiller med en 4-3-3 igen? Problemet er, at vi ikke er så farlige, når vi spiller i den opstilling, men forsvaret er langt bedre end ved 4-4-2.