Snak

Mere indhold efter annoncen
Gökke tror du så Buksa er klar til næste Superliga kamp hvis han var tæt på denne kamp?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Svært at få armene ned efter i går. Nøj et drama, der heldigvis endte lykkeligt med et videre avancement - og det var også det bedste hold der gik videre. Det synes jeg er svært at benægte. Så står den på Fredriksstad på torsdag. Et hold der, så vidt jeg kan forstå, der måske endda er en anelse svagere end Hibs. De skulle minde meget om os i tilgangen, så forhåbentlig har vi mand for man det bedre hold, der kan afgøre det. Det kunne være fint at sikre europæisk ligaspil allerede i denne runde, og ikke skal ud i en træls playoffkamp i Conference League.

I øvrigt interessant kamp vi har søndag. AGF er kommet alt andet end overbevisende i gang. De har ikke slået os de sidste 9 gældende kampe, så de bør jo ligge okay til os. Omvendt var de sidst i kamp i fredags og har altså 8 dage til forberede, mens vi så har nappet 230 minutters kamp og en rejse til Skotland i mellemtiden. De kan ikke bruge fysikken som undskyldning i hvert fald.

Jeg tænker at vi starter meget som i mandags med Bak og Gabriel på backsene og Dani Silva centralt. Men kan Francu og de to i bagkæden blive ved med at spille fuld tid? Vi er i forvejen rigtig meget efter den bagkæde, men det hjælper nok heller ikke at drive unødig rovdrift på dem.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Ja 120 min til bagkæden var selvfølgelig ikke godt, det er en position hvor man godt kan spille igennem hvis de er i god form, men ærgerligt at vi bliver ved med at misse ud på den CB.

De to backs er oplagt og så Dario på bænken og enten Byskov eller Mikel fra start.
Francu så virkelig også træt ud, men det bliver også mange ændringer hvis det er Etim på toppen frem for Farlige. Derudover kunne Chili jo godt starte igen.

Castillo har ikke fået så meget spilletid, jeg synes sgu det så ret fornuftigt ud med ham i går, så kunne også være han røg på midten frem for Dani.
Det virker i hvert fald oplagt at få Friday på toppen fra start, nu hvor han fik et hvil i går. Han har set ganske fin ud indtil videre. Der er så også den krølle at jeg faktisk tror at Franculino helst vil spille hele tiden. Det er mest bagkæden jeg er bekymret for, jeg håber virkelig at vi snart får en ind - men jeg frygter lidt at vi skal have sikret europa ligaspil før det falder på plads.
Mads

Ja, vi mangler nogle erstatning til CB. Jeg synes dog for engang skyld, at MB spillede en god kamp. Lee er meget driftsikker som sædvanligt, så jeg har ikke så meget at plante forsvaret på i går. Men Lee så træt ud. Hvis vi fortsætter med at bruge dem i hver kamp, så vil der kommer muskelskader. Problemet er, at vi ikke har andre p.t ud over en uprøvet talent. Mon ikke vi starter igen med dem begge.

Franculino var dødtræt. Så han får helt sikkert ikke hele kampen mod AGF. Hvis Buksa er klar, så er det en mindre problem, men hvis han også er skadet, så har vi kun Chili, Etim plus ikke mindst manden med overskægget.

Mon ikke vi spiller med en 4-3-3 igen? Problemet er, at vi ikke er så farlige, når vi spiller i den opstilling, men forsvaret er langt bedre end ved 4-4-2.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vil måske heller ikke være dumt med en god forsvarskamp mod AGF.

Kunne man ligefrem holde dem på 0 mål så er der jo stadig en ok chance for at vi lige laver en enkelt.
Det er først på de extended highlights klubben har lagt op, at jeg opdager det solide latino-overskæg Brumado har tillagt sig. Det er sgu nærmest ligeså flot som målet.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Farzam fortæller at han føler sig ramt og det sætter sportsjournalister i et dårligt lys og kalder det en latterlig historie fra ham den tidligere Ikast spiller Dan der bragte den der historie i TV2midtvest med at FCM har sagt nej til bud på €20-25m og kan afvise op til €40m.

Han siger at rammer den €30m trykker FCM på knappen med det samme.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Farzam fortæller at han føler sig ramt og det sætter sportsjournalister i et dårligt lys og kalder det en latterlig historie fra ham den tidligere Ikast spiller Dan der bragte den der historie i TV2midtvest


Hvad er din pointe? Er Farzam ikke efterhånden i clinch med alle andre journalister i landet?
Der er ingen anden pointe end at dele forskellige sportsjournalisters syn på sagen.

Nu da I har brugt så meget tid på at diskutere Dans bemærkningerne i tråden, så er det vel oplagt at dele Farzams bemærkninger som er at det er en latterlig og pinlig historie.

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce