Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er sjovt, at den historie er sådan en rød klud. Det har jo været rimelig klart fra starten, hvad pointen med historien var: Fingrene væk! Der har ingen historie været om et konkret bud.

Jeg synes, det er reelt nok at sige, at Franculino ikke kan købes for andet end Superliga-rekord, hvis nogen insisterer på at hente ham, før vi har afgjort vores gruppespilsskæbne.

300 mio. er jo bare clickbait. Det sjove er så, at Tipsbladet selv har viderebragt historien fuldstændig ukritisk - og med netop dét tal i rubrikken, modsat TV Midtvest.
Midtjylland!
Helt enig det er blevet til en rød klud og de 300 mio. er clickbait og en sum som er kastet op i luften for at sige at Franculino ikke er til salg, med mindre man kommer med noget ud over det normale, så helt enig, det er en: Fingrene væk!

Vil man sige ja til 200 mio. muligvis, 250 mio. det tænker jeg bliver svært at sige nej til. (min holdning)

Men der er enkelte brugere (uden at nævne navne) af andre danske klubber som har et helt unaturligt stort behov for at tale FCM salg og køb ned og deres egne køb og salg op, at det nærmest er tragikomisk.

Alle spillere i den danske liga har et prisskilt og også Franculino og han bliver solgt for et stort beløb en dag (forhåbentligt først til jul/næste sommer)
Om det så er i omegnen af 100, 200, eller 300 mio. kan vi kun gisne om.

Indtil da, er vi nogle der kan nyde at have ham i ligaen og andre der måske har ondt bagi over at han nok sælges for en stor sum penge, en dag.


Mon ikke Dan ved en del mere om hvad der foregår i FCM end farzam?
Farzam er sikkert god til at snuse ting op i hovedstaden, men han er jo præcis som journalisterne på de store dagblade, mest til København og bevæger sig sjældent væk derfra. Så mon ikke han bare skal lukke røven og fokusere på de medie darlings han plejer.
Farzam mig i røven.
moderator
"Vil man sige ja til 200 mio."


Det vil man da med meget stor sandsynlighed. Franculino er en super dygtig spiller, men havde han ikke scoret 5 mål i 2 kampe denne sæson havde vi næppe snakket om 200-300 mio kr selvom hans målsnit generelt er flot. Sidste sæson var fx ikke hans bedste synes jeg. Hvis han bliver topscorer i ligaen kan det være vi nærmer os 200 mio kr. Det kan være han får en Gustav Isaksen agtig sæson i år.

"Men der er enkelte brugere (uden at nævne navne) af andre danske klubber som har et helt unaturligt stort behov for at tale FCM salg og køb ned og deres egne køb og salg op, at det nærmest er tragikomisk."


Nu er han jo ikke solgt, så det er vel lidt svært at tale det op eller ned? Hvordan taler man et salg op eller ned i øvrigt?

"Mon ikke Dan ved en del mere om hvad der foregår i FCM end farzam?
Farzam er sikkert god til at snuse ting op i hovedstaden, men han er jo præcis som journalisterne på de store dagblade, mest til København og bevæger sig sjældent væk derfra. Så mon ikke han bare skal lukke røven og fokusere på de medie darlings han plejer.
Farzam mig i røven."


Wow. Hvis Dan tror 300 mio kr er det der skal til at købe ham, så tror jeg ærlig talt ikke han ved mere. Det lyder jo bare som et eller andet Steinlein har sagt for sjov til påskefrokosten e.lign
Dette er en signatur.
Altså, FCM har allerede takket nej til 200 millioner i følge dem selv.
Så bliver han solgt under, så står de jo med røde ører. Men indtil da, så vælger jeg at tro hvad der er meldt ud og ikke bare hvad jeg selv tror.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Rettelse
Det er 25 millioner de har takket nej til, pointen står dog.
moderator
Har FCM udtalt det Kronen - 200 mio? Har du et link? Jeg mener der blev afvist et bud på 20 mio euro, men husker ikke fra hvem eller hvornår præcist. Tidligere udtalte han at de havde afvist bud der var over 100 mio kr.
Det der er lidt spøjst, hvis man altså kan stole på på de priser der slynges rundt, er hvordan markedet vurderer ham. Bologna skulle eftersigende byde 15 mio euro. Totino bød angiveligt 75 mio kr for 1 år siden. Der er langt til 300 mio kr.



Dette er en signatur.
Nu er han jo ikke solgt, så det er vel lidt svært at tale det op eller ned? Hvordan taler man et salg op eller ned i øvrigt?


Hvor står der at jeg taler om Franculino her?

Wow. Hvis Dan tror 300 mio kr er det der skal til at købe ham, så tror jeg ærlig talt ikke han ved mere. Det lyder jo bare som et eller andet Steinlein har sagt for sjov til påskefrokosten e.lign


Ovenstående svarer vel meget godt på dit eget spørgsmål.
Mmm, så skulle Martin Erlic næsten være fcm spiller. Vi har bud 4 mio eur plus en mio yderligere i bonus.
moderator
Er det virkelig at tale FCM ned hvis man ikke tror at 300 mio kr er det der skal til? 300 mio kr??
Dette er en signatur.
Annonce