Det er sjovt, at den historie er sådan en rød klud. Det har jo været rimelig klart fra starten, hvad pointen med historien var: Fingrene væk! Der har ingen historie været om et konkret bud.
Jeg synes, det er reelt nok at sige, at Franculino ikke kan købes for andet end Superliga-rekord, hvis nogen insisterer på at hente ham, før vi har afgjort vores gruppespilsskæbne.
300 mio. er jo bare clickbait. Det sjove er så, at Tipsbladet selv har viderebragt historien fuldstændig ukritisk - og med netop dét tal i rubrikken, modsat TV Midtvest.
Jeg synes, det er reelt nok at sige, at Franculino ikke kan købes for andet end Superliga-rekord, hvis nogen insisterer på at hente ham, før vi har afgjort vores gruppespilsskæbne.
300 mio. er jo bare clickbait. Det sjove er så, at Tipsbladet selv har viderebragt historien fuldstændig ukritisk - og med netop dét tal i rubrikken, modsat TV Midtvest.
Midtjylland!