Jeg følger mest med i på bold.dk, og går måske derfor glip af nogen nuancer og udtalelser.
Som jeg husker det, så sagde Tullberg, at han egentlig ikke havde et særligt ønske om at spille med tre CB´er, men at kvaliteten på pladsen var så høj, at han næsten var nødsaget til det. På daværende tidspunkt var jeg enig med ham.
Cut til nu - hvis man sælger to eller tre CB´er (Lee, Diao og Erlic (og så er jeg nødt til at smide MBS i puljen også, for han har vist også udtjent sin værnepligt, og der kan jo komme tilbud, som han selv ønsker at prøve kræfter med)), og kun henter en/to forstærkning(er), så er kvaliteten på de pladser, jo ikke nødvendigvis til at spille med tre bagved.
Er det blevet en del af MTs taktik at spille 5-3-2 nu eller tror vi på, at man kan spille et andet system fra sæsonstart?
Ud med Erlic og Lee, hold Diao indtil vinter og skyd ham så af til en desperat PL-klub, hent Rasmus Nicolaisen nu (og NK til vinter) og skift til en 4-4-2 eller 4-3-3.
Som jeg husker det, så sagde Tullberg, at han egentlig ikke havde et særligt ønske om at spille med tre CB´er, men at kvaliteten på pladsen var så høj, at han næsten var nødsaget til det. På daværende tidspunkt var jeg enig med ham.
Cut til nu - hvis man sælger to eller tre CB´er (Lee, Diao og Erlic (og så er jeg nødt til at smide MBS i puljen også, for han har vist også udtjent sin værnepligt, og der kan jo komme tilbud, som han selv ønsker at prøve kræfter med)), og kun henter en/to forstærkning(er), så er kvaliteten på de pladser, jo ikke nødvendigvis til at spille med tre bagved.
Er det blevet en del af MTs taktik at spille 5-3-2 nu eller tror vi på, at man kan spille et andet system fra sæsonstart?
Ud med Erlic og Lee, hold Diao indtil vinter og skyd ham så af til en desperat PL-klub, hent Rasmus Nicolaisen nu (og NK til vinter) og skift til en 4-4-2 eller 4-3-3.
Følger mest FCM og dansk fodbold