Snak

Mere indhold efter annoncen
Umiddelbart er det fordi jeg skulle se kampen som et FB reel, og derfor kunne jeg kun se 10 sekunder før jeg skulle bruge linket igen.
Kan ikke tilgå FB fra PC, og jeg har ikke FB app på telefonen, så måtte bruge mobilbrowser... Jeg tænker det er dér udfordringen er.

Håber det var sidste gang med FB stream
Nå, fedt nok at vores to unge spillere scorede. Især så ser Stanley ret interessant ud. Nu har jeg ikke set kampen endnu, men det som jeg har læst, så var han vist også involveret i mål nr. 2 i oplæggerens rolle.

Men det sætter en stor fed streg under, at kvaliteten fra CD Mafra er god.

Stanley er Franculino version 2.0:)
Tillykke med NK. Er spændt på at se ham tilbage i Superligaen.

https://x.com/i/status/2070536088444178784
Fuck ja!
Han var øverst på liste fra 15. Maj.
Det var absolut min første prioritet.
Hvor bliver det fedt at få NK hjem.
Det kunne næsten ikke være bedre med NK tilbage. Håber den går igennem.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Annonce