Ja, hold da kæft en super handel, som vi har fået lavet der. Så har vi hentet 3 wingbacks og er nu oppe på 5 stk. med Adams. Mod ikke han bliver solgt og vi får en ny dygtig wingback ind. Men ellers så er forsvaret vel på plads.
Så mangler vi en defensiv midtbane og en angriber mere. Måske det bliver Dolberg? Given vores skadehistorik på angriberpositionen, så kunne det menig at have endnu en ung talent i truppen.
Hvis man mister både Osorio og Simsir, det gør man nok, så kommer det lidt an på hvordan Tullberg vil spille. Hvis man skal spille 343, så skal man ud og hente erstatninger.
Jeg tror der kommer flere overraskende signings og skal Dolberg til, så tror jeg både Franculino, Cho og Brumado er fortid. Man er tynd på den defensive midtbane også selvom man ikke mister nogen, med mindre man tror på Byskov på den position.
Ja der er ingen tvivl om at Simsir og Osorio nok er fortid og skal erstattes, ligeledes er salg af Francu også meget muligt til trods for skades perioden. Selvom det nok bliver til en lavere pris end først antaget. Så skal han også erstattes.
Så er der stadig ubekendt ang. eks. Lee og interessen for ham. Midtbanen hvor vi mangler lidt, ikke mindst til bredden.