Tillykke med mesterskabet.
Nu vil jeg på ingen måde forsvare Zorniger, for hans kommentarer er tåbelige, og han burde tage det tabte mesterskab som en mand. Brøndby tabte selv mesterskabet, og kan kun være skuffede over egne præstationer.
Hvis du husker tilbage på jeres pokalexit i Brøndby, så stod Thorup og brokkede sig over dommerkendelser, så han er desværre ikke meget bedre.
Dog er det ikke noget man normalt hører fra hverken Thorup og Zorniger, så lad os håbe på at der blot er tale om enkeltstående hændelser.
Nu vil jeg på ingen måde forsvare Zorniger, for hans kommentarer er tåbelige, og han burde tage det tabte mesterskab som en mand. Brøndby tabte selv mesterskabet, og kan kun være skuffede over egne præstationer.
Hvis du husker tilbage på jeres pokalexit i Brøndby, så stod Thorup og brokkede sig over dommerkendelser, så han er desværre ikke meget bedre.
Dog er det ikke noget man normalt hører fra hverken Thorup og Zorniger, så lad os håbe på at der blot er tale om enkeltstående hændelser.
[i]Homer Simpson: "Heh Heh, Silly Lisa, vampires are make believe, like elves, gremlins, and eskimoes"[/i]