Jeg er sgu lidt nervøs for en så stor handel, på papiret lyder han jo vildt spændende, men i modsætning til Kadlec feks, har han en alder der gør at falder han igennem her kan vi kun få peanuts for ham når han skal videre.
Mukhtar-light føler jeg mig egentlig lidt provokeret over, mest pga EBs "journalistisk" i den forbindelse. Som jeg ser hændelses-forløbet er det nogenlunde således:
EB-journalist: "I henter jeres Hany Mukhtar nu?"
Rasmus Ankersen: "Det kunne man godt forestille sig"
EB: FCM kalder ham selv Mukhtar-light!
Whatever, hvis Drexler præsterer for os, såfremt han kommer her selvfølgelig, kan kjøvenhavner-pressen kalde ham hvad de vil.
Edit: Åge forsøger i øvrigt at snakke Wikheim på landsholdet, håber han lykkedes med det:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/aage-hareide-hylder-wikheim-jeg-er-meget-begejstret-ham