Så godt den beskrivelse fra EB...
"Mukhtar Light!" Herefter ingen seriøs forklaring på, hvorfor man kalder ham det. Nåjo, han er tysker...
Edit: Hareide kalder fandeme også Wikheim for mini-Eriksen. Så er det endelig officielt. Landstræneren ser ikke vores kampe.
"Mukhtar Light!" Herefter ingen seriøs forklaring på, hvorfor man kalder ham det. Nåjo, han er tysker...
Edit: Hareide kalder fandeme også Wikheim for mini-Eriksen. Så er det endelig officielt. Landstræneren ser ikke vores kampe.
Midtjylland!