Snak

Mere indhold efter annoncen
Mht sommerens transfers:
1. Jeg tror ikke vi ser Sviatchenko blive i klubben til næste sæson. Jeg håber på, at der i stedet satses på Riis/Nicolaisen.
2. Jeg tror ikke på salg af Sanneh, medmindre vi snakker en PrL oprykker der smider 60+ millioner.
3. Jeg tror ikke på Gammelby til klubben, i stedet satses der på Døhr og Munksgaard.
4. Jeg frygter at Dresler flopper, men jeg ved ikke om han er udset til en plads blandt de 3 forreste eller som Poulsens stedfortræder.
5. Jeg tror vi ser et salg af Duelund i løbet af sommeren. Jeg så gerne, at man prøvede nogle af de spillere, som man allerede har, af som alternativ. Hassan kommer forhåbentlig snart tilbage, Onyeka har været brugt flittigt, Kraev og Dovbyk skal have tillid/spilletid. Mabil kommer vel også tilbage?

Hold da op, det indlæg lød mere negativt/pessimistisk end ønsket var:)


Hvis man har ambitioner i Europa - Skal der helt klart hentes forstærkning til både midterforsvaret og Venstre Wingback..

Riis/Nicolaisen kan sagtens få spilletid, men skal ikke allerede kastes for ulvene ude i Europa.

Husk på hvis der skal spilles Europæisk, kommer der trods alt en del kampe, så der skal kunne skiftes rundt.

Poulsens stedfortræder - Det tror jeg næppe. Jeg tror han er tiltænkt en plads som en af de 3 - Eller ihvertfald ved siden af Poulsen.

Jeg tror heller ikke på Gammelby. Mest fordi Brøndby har præsenteret ham.


Haha good one. Lidt ærgerligt, men har været umuligt længe, da han vist ikke er fan af FCM langt fra.


Captain America. FCM
Tror folk, at Dal Hende bliver solgt? er Andreas Poulsen klar til at komme ind? Jeg håber Dal Hende er her et år til. Så Andreas Poulsen kan spilles ind løbende. Så jeg synes egentligt vi er dækket ind på wing backs og egentligt hele forsvaret med Sanneh, Hansen, Korcsmar også Riis/Nicolajsen.

Midtbanen har jeg ikke rigtigt overblik over, men vi skal snart have en afløser for Jacob Poulsen. Det vil være rart at få en ind allerede nu.

På toppen får vi Mayron George ind, hvilket er tiltrængt. Spørgsmålet er om Onuachu bliver solgt, for det var vel egentligt planen? Men nu harhan jo været skadet i næsten hele foråret.
@acebone
Er han blevet præsenteret? Er "fangey" på Mallorca, så jeg går nemt glip af nogle nyheder. :) så er den jo nem at sætte hak ved ;)
Tror folk, at Dal Hende bliver solgt? er Andreas Poulsen klar til at komme ind? Jeg håber Dal Hende er her et år til. Så Andreas Poulsen kan spilles ind løbende. Så jeg synes egentligt vi er dækket ind på wing backs og egentligt hele forsvaret med Sanneh, Hansen, Korcsmar også Riis/Nicolajsen.

Midtbanen har jeg ikke rigtigt overblik over, men vi skal snart have en afløser for Jacob Poulsen. Det vil være rart at få en ind allerede nu.

På toppen får vi Mayron George ind, hvilket er tiltrængt. Spørgsmålet er om Onuachu bliver solgt, for det var vel egentligt planen? Men nu harhan jo været skadet i næsten hele foråret.


Tvivler på Dal Hende bliver solgt. Jeg tror også han er interesseret i at spille Europæisk med klubben - Så har han også lige fået et barn, hvilket måske er med til at gøre de ikke vil flytte til udlandet lige nu.

Spændt på at se hvad Mayron George kan bidrage med. Mener ikke han har Europæisk niveau som f.eks. Fernando Karanga eller Sebastian Andersson.

Captain America. FCM
Kom Sviatchenko ikke i vinters? Mon ikke han gerne vil prøve europæisk inden han drager ud igen. Så attraktiv er han vel heller ikke endnu, at det kan betale sig at sælge ham.

Nevermind. Han er kun lejet. My bad.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kom Sviatchenko ikke i vinters? Mon ikke han gerne vil prøve europæisk inden han drager ud igen. Så attraktiv er han vel heller ikke endnu, at det kan betale sig at sælge ham.


Han er jo kun lejet - Så skal han blive, skal han købes.

EDIT: Jep du fandt selv ud af det. :)
Captain America. FCM
Hvis man har ambitioner i Europa - Skal der helt klart hentes forstærkning til både midterforsvaret og Venstre Wingback..


Går ud fra, du mener højre?
Midtjylland!
Der må menes højre wingback.

Mikael Anderson giver det rigtige VFF føringen mod Lyngby. Skal han have chancen, hvis Duelund e.lign. sælges til sommer? 6 mål i en snes kampe som venstrekant virker lovende.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Hvad med Kristian Riis. Nogen der ved hvordan det er gået ham i denne sæson?
Jeg skal blankt erkende at det er ikke meget jeg har set af Vendsyssel i denne sæson, men baseret udelukkende på den kamp jeg så idag mod Lyngby, synes jeg ikke det virker til at Riis er klar til suppebold for FCM.
FCM Liverpool
Annonce