Snak

Mere indhold efter annoncen
Nej Riis så ikke videre imponerende ud. Det kan være han skal udlejes igen efter sommerferien evt. til Fredericia, der er blevet vores samarbejdsklub.

Hvad synes folk om angrebet? Er det godt nok, som det er? Bliver Onuachu solgt? Skal der hentes en ekstra ind ud over Mayron George?
Der er vel 3 angribere i truppen lige nu, Paul, Dovbyk og så George. Jeg tænker umiddelbart at der ikke kommer en ind, medmindre Paul bliver solgt, og om han bliver det er jo så et åbent spørgsmål.

Ifølge den podcast Mediano lavede med Steinlein, lød det ikke til at Paul var på vej videre lige nu, pga skaderne i denne sæson.
FCM Liverpool
Erik Sviatchenko på en permanent aftale indtil 2022, ifølge TV3-journalist René Schrøder.

Det ville give Erik noget nær legendestatus og måske svække en mulig CL-modstander.

EDIT
Tipsbladet er nu med. Nu tror jeg på den.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Det kunne være fedt med Sviatchenko på en permanent kontrakt, men ved ikke hvor stor svækkelse det vil være for Celtic, det virker til at han ikke var en del af deres fremtidsplaner uanset.
FCM Liverpool
Som Celtic fan kan jeg uden at tøve sige at Sviachenko pt. ikke er bedre end vores midtstoppere, så det er kun ideelt han tager tilbage til Danmark. Kristoffer Ajer har vist sig som et GIGA talent, og Boyata har været stabil, samtidig har vi Joao som nok passer bedst ind i stilen. https://www.youtube.com/watch?v=DK3aNN9dVKI
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er fuldstændig overbevist om, at købet at Sviatchenko øger vores mesterskabschancer betragteligt til næste sæson. Den mand er vigtig, en leder og et forbillede. En utrolig moden og dygtig spiller og voldsomt undervurderet ift. hans nuværende tilbagevendende styrke. Til sammenligning mener jeg han er bedre end eks. Zanka, som render rundt i PL...

Men hvad mon får ham til at blive? Celtic har måske nok andre planer, men der må da være andre klubber derude der kan tilbyde bedre løn og udfordringer? Men mon ikke det har lidt at gøre med familien og dét, at han har et lille barn. Lur mig ikke om der også kommer flere til snart, og så giver det jo pludselig mening at prioritere det hårde og travle fodboldliv anderledes.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Ja, det ender med at du er nødt til at bruge opremsningskomma til alle de år med titler også, ikke kun for alle de år med sølv ;)
FCM Liverpool
Mere guld, Brøndby´s U19 hold var det eneste der kunne indhente FCMs ditto i U19 ligaen, men Brøndby tabte idag til AaB 0-1, og dermed kan FCMs U19 igen igen kåres til U19 mestre. Yay de unge !
FCM Liverpool
Fedt. Så beholder vi overskriften lidt endnu.
Midtjylland!
Alt imens kvalifikation til Champions League virker tæt på umuligt er der fine muligheder for Europa League. Hvis jeg har forstået det nye meget sære seeding system ( https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2018.html ) ordentligt så er vi blot en overraskelse fra at være seedet hele vejen i gruppespillet i EL. Og da det er champions route undgår man en del stærke hold fra de større ligaer. Så der er trods alt grund til at tro på det :)
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Annonce