Nej Riis så ikke videre imponerende ud. Det kan være han skal udlejes igen efter sommerferien evt. til Fredericia, der er blevet vores samarbejdsklub.
Hvad synes folk om angrebet? Er det godt nok, som det er? Bliver Onuachu solgt? Skal der hentes en ekstra ind ud over Mayron George?
Hvad synes folk om angrebet? Er det godt nok, som det er? Bliver Onuachu solgt? Skal der hentes en ekstra ind ud over Mayron George?