Kadlec var var en skuffelse, men blev trods alt solgt videre med en fortjeneste.
Mht. Drexler, så er det i høj grad en rigtig spændende spiller. Næsten 18 mio. er dog en del for en 28-årig, men hvis han leverer varen, så er det jo godt givet ud.
[i]Homer Simpson: "Heh Heh, Silly Lisa, vampires are make believe, like elves, gremlins, and eskimoes"[/i]