Hvis nogen vil lægge en lille sjat for Kroon, så tror jeg, de får ham. Der er simpelthen for mange andre på spring til, at det giver mening at ofre spilletid på ham.
Det er nok samme historie med Mabil. Jeg er heller ikke sikker på, han vil passe ind i vores system længere.
Det er nok samme historie med Mabil. Jeg er heller ikke sikker på, han vil passe ind i vores system længere.
Midtjylland!