Jeg er rigtig spændt på Okosun; det er sgu en fed signing til billige penge.
Ser det lidt som en Buba-situation. Ikke sikkert, han ryger i startopstillingen fra dag ét, men når Sparv får en skavank eller en karantæne, så bliver der plads, og der tror jeg, Okosun vil gribe den.
Spørgsmålet er, om det var dét for Drachmann i FCM, eller om han accepterer de formentlig færre spilminutter for stadig at være en del af det samlede eventyr og fortsat kunne lave "ormen" med Dal Hende?
Apropos Dal Hende, så begynder vi at se tynde ud på backups, hvis kanonsalget af Andreas Poulsen går igennem som forventet.
Godt nok en vild udvikling, vores "stille" transfervindue tager.
Midtjylland!