Snak

Mere indhold efter annoncen
Sviatchenko forlænget, Drexler ind til startopstillingen, Okosun ind til startopstillingen og Andreas Poulsen ud, som ikke er en direkte svækkelse.


I glemmer helt Søren Reese-:)
Hausser skriver netop, at han ikke forholder sig til de spillere, der er sendt direkte videre på leje, da de ikke er relevante for den nuværende trupsammensætning.
Midtjylland!
Han var vist også i Guardians top 40-liste og Tuttosports Goldenboy-liste. Derudover de to mesterskaber med FCM og et U21-EM. Slet ikke dårlig reklame inden det evt. salg. Andreas Poulsen bliver ikke det sidste eller største salg, hvis han smutte


Duelund er dygtig, men han har også nogle begrænsninger, primært på farten og fysikken, som gør at han ikke er attraktiv for alle og mener ikke han er klar til en af de store ligaer endnu, dertil er han stadig for umoden.

Hvis man kan få en pris som den for Andreas Poulsen tror jeg man skal være godt tilfreds og syntes man skal slå til hvis rette køber byder sig til, for tror Duelund har brug for nye rammer.

Det virker til at prisniveauet for FCMs spillere er ramt af inflation.
Mikkel mangler noget fysik, hvilket jeg ved også er det store fokuspunkt for ham, men farten på bolden fejler absolut intet og er blandt ligaens bedste.

Om han er klar eller ej til de store ligaer, ved jeg ikke, men jeg kunne sagtens se ham i fx Belgien, Holland eller endda Frankrig, som er talentudviklende ligaer med teknisk fokus og stadig pæne skridt op.

Enig i, at han nok har brug for en luftforandring, men jeg tror, at vi kan hente et større beløb. Utroligt at tænke på, at han kun er 20 år (i to uger endnu) med tanke på de meritter. Det kigger større klubber på.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Duelund mangler fart og overblik synes jeg, han løber sjældent (hvis nogensinde) dybt og han dribler stadig for meget hvor han burde aflevere. Han er dog stadig en af de bedste afsluttere i suppen, og har et fint top-niveau når han rammer det.

Jeg tror ikke umiddelbart han bliver et kæmpe salg ala Sisto og Nissen, men 30-35 millioner kan også gøre det.
FCM Liverpool
Mere indhold efter annoncen
Annonce
men farten på bolden fejler absolut intet og er blandt ligaens bedste.


Topfarten er måske ok, men accelerationen er altså ikke noget at prale af og den er ikke på topniveau.

Om han er klar eller ej til de store ligaer, ved jeg ikke, men jeg kunne sagtens se ham i fx Belgien, Holland eller endda Frankrig, som er talentudviklende ligaer med teknisk fokus og stadig pæne skridt op.


Mener også det er gode destinationer for ham, men det er kun få klubber i de ligaer som smider 35+ millioner for en spiller. Til den pris vil han være et markant profil-indkøb de fleste steder.

Vi får se, 34 millioner for Andreas Poulsen + det løse, virkede også ublu for blot 24 timer siden, så kan snildt være ryger for mere end forventet, men så skalhan nok også præstere i de kommende sommermåneder..
Nu er det lidt vel tidligt endnu, men hvis FCK sælger Santander, EJ ryger til Sverige og Robin Olsen smutter til gud-ved-hvor (forhåbentlig ikke Liverpool, please Klopp, please), så kunne man da have en lille forhåbning om at FCK snupper endnu en mellem sæson. Det ville øge vores chancer for at snuppe pokalen igen betragteligt.
FCM Liverpool
Som det ser ud nu, er det umuligt at spå om FCK. Alt afhænger af indkøbene, og det kan blive hvad som helst.

Santander er for mig at se deres bedste spiller, når han er klar, så det er ikke så tosset, hvis han smutter. Han er stort set altid god, når han spiller mod os.

Men om FCK´s svingdør øger vores titelchancer betragteligt, ved jeg nu ikke. Stammen på Brøndbys hold er der i væsentlig grad stadig, så jeg forventer, at de bliver et træls bekendtskab igen.
Midtjylland!
Hvis vi ikke skiftede ud på holdet, ville det ikke være os, som pressede jer i forhold til mesterskab.
Om vi gør det efter indkøb, er ganske rigtigt umuligt at sige.

Hausser, mon ikke de priser I ser nu, også hænger sammen med, at I har råd til at sige nej nu, hvis I ikke bliver tilbudt nok. Tilsvarende FCK i mange år.
Santander havde aldrig kostet tilsvarende, hvis han havde spillet for fx Randers, uanset evnerne havde været de samme.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Men om FCK´s svingdør øger vores titelchancer betragteligt, ved jeg nu ikke. Stammen på Brøndbys hold er der i væsentlig grad stadig, så jeg forventer, at de bliver et træls bekendtskab igen.


Nu sagde jeg også at hvis FCK tager endnu en mellem sæson, vil det øge vores titelchancer betragteligt. Fordi et FCK i fulde omdrejninger kan vi ikke hamle op med, mens jeg tror vi lige har set en sæson med Brøndby´s topniveau, og det blev da klaret fint.
FCM Liverpool
Annonce