Sviatchenko forlænget, Drexler ind til startopstillingen, Okosun ind til startopstillingen og Andreas Poulsen ud, som ikke er en direkte svækkelse.
I glemmer helt Søren Reese-:)
Sviatchenko forlænget, Drexler ind til startopstillingen, Okosun ind til startopstillingen og Andreas Poulsen ud, som ikke er en direkte svækkelse.
Han var vist også i Guardians top 40-liste og Tuttosports Goldenboy-liste. Derudover de to mesterskaber med FCM og et U21-EM. Slet ikke dårlig reklame inden det evt. salg. Andreas Poulsen bliver ikke det sidste eller største salg, hvis han smutte
men farten på bolden fejler absolut intet og er blandt ligaens bedste.
Om han er klar eller ej til de store ligaer, ved jeg ikke, men jeg kunne sagtens se ham i fx Belgien, Holland eller endda Frankrig, som er talentudviklende ligaer med teknisk fokus og stadig pæne skridt op.
Men om FCK´s svingdør øger vores titelchancer betragteligt, ved jeg nu ikke. Stammen på Brøndbys hold er der i væsentlig grad stadig, så jeg forventer, at de bliver et træls bekendtskab igen.