Jeps, det sagde du. Min umiddelbare påstand er blot, som tingene ser ud nu, at vores største problem i forhold til en mesterskabskamp ikke er FCK. Det er stadig Brøndby. Der var kæmpe forskel på Brøndby og FCK, og der er ikke noget, der tyder på, at Brøndby sådan for alvor slipper speederen. FCK skal derimod gøre en masse ting rigtigt i vinduet, før de er med oppe igen.
Vi klarede Brøndby, ja, men det var så tæt, at et lignende parløb lige så let kan falde ud til deres fordel. Vi skal i hvert fald blive bedre til at håndtere de direkte opgør mod Brøndby, men sidste kamp gav vel et signal om, at der kunne være bedring på vej, hvad det angår.
Når nu vi lyttede til Table of Justice, da det gik skidt, så må vi heller ikke glemme den, når det går godt.
Vi klarede Brøndby, ja, men det var så tæt, at et lignende parløb lige så let kan falde ud til deres fordel. Vi skal i hvert fald blive bedre til at håndtere de direkte opgør mod Brøndby, men sidste kamp gav vel et signal om, at der kunne være bedring på vej, hvad det angår.
Når nu vi lyttede til Table of Justice, da det gik skidt, så må vi heller ikke glemme den, når det går godt.
Midtjylland!