Snak

Mere indhold efter annoncen
Han ligner unægteligt en Paul klon, meget høj og ranglet. Tror han er omkring de 2 meter.

Indtrykket han efterlod var dog lige så mager som ham selv og han ligner ikke én der bliver superligaklar foreløbig og håber ikke man bare har købt en stereotype.

Men håber han bliver modnet af at spille noget U-19 liga, som han bør dominere sammen med de andre afrikanere den kommende sæson..
Ja det er oplagt at han har langt endnu, inden han kan gøre sig gældende på superliga holdet. Men han er kun 18, og Paul var 21 før han gik sådan rigtigt med spilletid, så der er tid endnu.
FCM Liverpool
Vi fortsætter den nye rekrutterings-strategi. Selv om man er skeptisk omkring konceptet, er det nu alligevel spændende at følge og håber snart Ankersen stiller op til en podcast omkring denne strategi, så man kan få flere ord på.

I forhold til Jens-Lys, så er han ikke blevet udlejet med det samme, men mon ikke det giver mening alligevel, for jeg tvivler på at han kan stimuleres af de få reserveholdskampe + Youth Leauge vi skal spille.

Fredericia virker oplagt og så har vi sat os på hele den centrale midtbane dernede.

Var personligt lidt overrasket over man ikke forsøgte at finde en Superligaklub til Victor Torp, for tror niveauet er til mere end 1. division, men man må have vurderet evnen til at fastholde ham i Ikast-miljøet højt..
Det er ikke lutter idyl for Thorup med trup på 33-34 mand + ungdomsspillere med fuldtidskontrakter og nye afrikanere der skal prøves af. Med flere spillere på vej på udlejning, kan det ikke være helt nemt at navigere i for træneren og han risikerer at spilde kræfterne på de forkerte. Mabil og Kroon har f.eks. spillet meget i optakten, men har de mon en fremtid i FCM på kort eller lang sigt?

Så er der en stribe spillere som jeg ikke husker har været i spil i optakten i form af
Frank, Rilwan, Kian og nyerhvervelserne Drexler og Okusun og George er først i spil i dag i en testkamp på ret lavt niveau.

Al den svingdør, omend det er spændende at følge med i, + en masse skader, skaber ikke ligefrem de bedste forudsætninger for Thorup i en periode hvor han skal have styr på sin trup.
i gårsdagens Folkeblad udtaler Svend Graversen om Joel Andersson:

"...han er næsten lige god med begge fødder. Når folk ser ham spille kan de ikke gætte om han er højre- eller venstrefodet. Det betyder at han både kan gå mod baglinjen og skære tilbage i banen, når han vil til indlæg."
I'll be honest, Gamby. I've never had an ounce of respect for you. I just thought you were the lamest, dumbest person I'd ever met. Just somebody who was fuckin' *nothing*.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fra FCM´s wiki-side:

"2000-13
FC Midtjylland leverede ingen bemærkelsesværdige resultater i tiden indtil deres opsigtsvækkende bronzemedalje i 2013-2014 sæsonen og mesterskab sæsonen efter."

Ingen bemærkelsesværdige resultater??? Så vidt jeg ved, er vi da de eneste, der har tabt 4 pokalfinaler i den periode!
Dk. Brøndby since 1985 Eng. Man U & Tottenh.since 1992 & 2009 Spa. Real Madrid since 2002 Tys. Dortmund since 1990
Om ikke andet formår fcm igen igen igen at lave en handel, denne gang, hvis man skal tro artiklen, så dobler de deres investering på 40 dage eller hvad det nu er, selvfølgelig ikke optimalt ift holdet, men igen mange penge i kassen.... og stadig lang tid til at finde en afløser...
Dk. Brøndby since 1985 Eng. Man U & Tottenh.since 1992 & 2009 Spa. Real Madrid since 2002 Tys. Dortmund since 1990
Det er en meget mystisk situation. Drexler har vel godt vidst, at Bundesligaen var interesseret i ham? Hvorfor så være så forhippet på at komme til FCM og den danske liga? Og nu vil han så, naturligt nok, retur. Der er noget uldent over det...
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
@toon

Tja, enig man har jo en holdning til man tager en ny, så selvfølgelig ærgerligt for fcm, havde sgu egentlig også glæder mig til at se ham.
Men igen, midt i alt elendigheden ser fcm ud til at score ca 20 mill, omend, hvis man kun lige kigger på det økonomiske, så er det sgu da vildt, selvom 20 mill efterhånden er småpenge for fcm...
En spiller der ikke er motiveret kan man lige så godt få skippet væk ...
Dk. Brøndby since 1985 Eng. Man U & Tottenh.since 1992 & 2009 Spa. Real Madrid since 2002 Tys. Dortmund since 1990
Annonce