Han ligner unægteligt en Paul klon, meget høj og ranglet. Tror han er omkring de 2 meter.
Indtrykket han efterlod var dog lige så mager som ham selv og han ligner ikke én der bliver superligaklar foreløbig og håber ikke man bare har købt en stereotype.
Men håber han bliver modnet af at spille noget U-19 liga, som han bør dominere sammen med de andre afrikanere den kommende sæson..
Indtrykket han efterlod var dog lige så mager som ham selv og han ligner ikke én der bliver superligaklar foreløbig og håber ikke man bare har købt en stereotype.
Men håber han bliver modnet af at spille noget U-19 liga, som han bør dominere sammen med de andre afrikanere den kommende sæson..