Villafan
Problemet for FCM vil jo være at de har en utilfreds spiller i truppen som de har givet 18 mio. kr. for. Ikke optimalt - der står i artiklen ikke noget om hvor meget Mainz vil betale. Tvivler på FCM får mere end de 18 mio. kr. - som vel er markedsprisen. Skal de så beholde ham mod hans vilje?
Han har underskrevet en kontrakt, jeg kan ikke se hvad problemet er? Prisen er det som FCM siger den er, ikke Drexler.
Hvis han nægter at spille at det er misligehold af kontrakt og så må de jo trække ham tilsvarende i løn.
Kan ikke se at disse
ubrydelige kontrakter kun skal gælde én vej? Klubberne kan jo heller ikke slå hånden af en spiller pga. en alvor skade eller manglende spillemæssig kvalitet. Skulle de have lov til det?