Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja han skal selvfølgelig sælges og fint man tjener penge....Det mærkværdige er mest af alt også spillerens ageren. Såfremt der var Bundesliga-interesse giver skiftet til jer jo absolut ingen mening, så forstår ikke hvorfor han ikke bare afventede lidt.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Hvis han er fristet af Bundesligaen, så lad ham smutte. Men prisen skal være den rigtige. Vil Mainz have ham, må de hoste op.
Captain America. FCM
Problemet for FCM vil jo være at de har en utilfreds spiller i truppen som de har givet 18 mio. kr. for. Ikke optimalt - der står i artiklen ikke noget om hvor meget Mainz vil betale. Tvivler på FCM får mere end de 18 mio. kr. - som vel er markedsprisen. Skal de så beholde ham mod hans vilje?
@villafan

Så må han samle kegler og hente bolde de næste 4 år ;)
Det er en meget mystisk situation. Drexler har vel godt vidst, at Bundesligaen var interesseret i ham? Hvorfor så være så forhippet på at komme til FCM og den danske liga? Og nu vil han så, naturligt nok, retur. Der er noget uldent over det...


Det kunne jo også sagtens være, at handlen var en realitet længe inden, at den blev offentliggjort? Jeg kunne sagtens forestille mig, at hverken Kiel (der kæmpede for oprykning) eller FCM (der kæmpede for guldet) havde behov for forstyrrelser i deres spillertrupper, selvom handlen var på plads inden da.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Villafan

Problemet for FCM vil jo være at de har en utilfreds spiller i truppen som de har givet 18 mio. kr. for. Ikke optimalt - der står i artiklen ikke noget om hvor meget Mainz vil betale. Tvivler på FCM får mere end de 18 mio. kr. - som vel er markedsprisen. Skal de så beholde ham mod hans vilje?


Han har underskrevet en kontrakt, jeg kan ikke se hvad problemet er? Prisen er det som FCM siger den er, ikke Drexler.

Hvis han nægter at spille at det er misligehold af kontrakt og så må de jo trække ham tilsvarende i løn.

Kan ikke se at disse ubrydelige kontrakter kun skal gælde én vej? Klubberne kan jo heller ikke slå hånden af en spiller pga. en alvor skade eller manglende spillemæssig kvalitet. Skulle de have lov til det?
Han har underskrevet en kontrakt, jeg kan ikke se hvad problemet er? Prisen er det som FCM siger den er, ikke Drexler.

Hvis han nægter at spille at det er misligehold af kontrakt og så må de jo trække ham tilsvarende i løn.

Kan ikke se at disse ubrydelige kontrakter kun skal gælde én vej? Klubberne kan jo heller ikke slå hånden af en spiller pga. en alvor skade eller manglende spillemæssig kvalitet. Skulle de have lov til det?


Vi er da helt enig - men du ved også godt at hvis en spiller er utilfreds og vil væk er det ikke en holdbar situation for nogen. Så plejer man at finde en løsning. En utilfreds spiller præsterer normalt ikke på toppen.

Så er bange for at løsningen bliver at FCM får deres 18 mio. kr. tilbage og Draxler får lov at skifte. Ærgerligt for suppen.
@Hausser

Han behøver ikke nægte at spille, men han behøver jo heller ikke at spille godt eller skabe harmoni i omklædningsrummet. Så kan fcm jo selv afgøre om de vil sælge nu til 18mil eller om de vil afskrive de 18mil plus løn.
Er Drexler egentlig låst for at spille i Tyskland, hvis han når den første turneringskamp herhjemme? Jeg kan ikke lige huske præcist hvordan reglerne er. Uanset hvad, er det ærgerligt for suppen, hvis i ikke formår at holde på ham. Havde glædet mig til at se ham i aktion.

Noget helt andet: Hvordan endte transfersagen med Mayron George? Er han officielt FCM-spiller, eller er han endnu i Lyngby; eller sågar i Randers?
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk
Det ville undre mig meget hvis Drexler bliver sendt til Bundesligaen for 18 millioner. Skal han væk fra FCM allerede nu skal han selvfølgelig koste mere end hvad FCM gav for ham, andet ville være fjollet. Det er jo ikke ligesom med Singh for et par år siden, der havde personlige årsager til at ville hjem nærmest med det samme.

Ja George er i FCM, han spillede træningskamp i onsdags mod Thisted.
FCM Liverpool
Annonce