Jeg håber da heller ikke de panikker, jeg synes bare ingredienserne er til stede for at der kunne ske et panik-indkøb, altså at det store profil indkøb måske smutter mindre end én uge før sæson start. Men vinduet er langt endnu, og det er ikke pinedød nødvendigt at der kommer en ny af Drexlers kaliber sådan nu og her, lige nu kan vi stille samme start-11 der var god nok til at vinde mesterskabet, så er det selvfølgelig også godt nok til at starte sæsonen med.
Men jeg synes nu ikke det er nødvendigt at gå særligt langt tilbage for at finde indkøb der ikke er slået igennem i Midtjylland, Kroon og Mabil feks fra den nuværende trup, har næppe haft den sportslige indflydelse man havde håbet på.. Det kan så nåes endnu, i og med de stadig har den sorte trøje på.
FCM
Liverpool