FCM spillede mange af denne type kampe i foråret også. Man kom sløvt fra land, er ikke helt oppe i spændingsniveau og har overordentlig svært ved at skabe målchancer i åbent spil.
Forskellen er blot at JP ville have scoret i foråret.
Men ellers lider man under samme grundliggende problemer og man mangler simpelthen dynamik på holdet, holdet spiller for langsomt og midtbanen mangler kreativitet.
Det er fint at man har fået Drexler ind til at gøre op med dette kritiske problem, men nu skal man sgu have noget afklaring, enten skal han videre, eller ej, så FCM kan få hentet et alternativ ind, så man ikke pludselig henter endnu en fed, doven brasilianer eller endnu en østeuropæer som tager mindst 1 år at spille ind, hvis det overhovedet lykkedes.
Syntes hold trænger til nogle nye impulser..