Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er ikke uenig. Dog tror jeg det bliver svært.

Vi kan virkelig godt bruge en spiller med noget X-factor i højreside. Ikke mindst ude i Europa.
Captain America. FCM
Bliver kampen i morgen vist på tv? Bold.dk´s TV-oversigt er ikke opdateret.
3+ viser den.
Captain America. FCM
Simon Okusun fra start som en af de tre forreste. Interessant - og høj - startopstilling må man sige.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Det udstiller vel virkelig hvor meget brug for offensive kræfter, vi har brug for. At Okosun skal op og lægge sig som en af de tre forreste er simpelthen for tyndt.

Håber virkelig at klubben får brugt nogle af de mange millioner, som de efterhånden har fået sparet sammen. Mon ikke ledelsen vælger at købe spillere alt afhængig af, om det bliver til europæisk gruppespil i næste sæson eller ej.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi er startet dårligt, men har stadig haft kampens største chance - Dal Hende er startet dårligt, ikke bare på kampen, men på sæsonen. Astana er umiddelbart ikke så gode som frygtet, men kan sagtens ende med at vinde hvis vi ikke stepper op...

Derudover - er det tilladt at stå bogstavlig talt en halv meter fra en mand der kaster indkast? Så er det da umuligt at tage det ?

Er det for øvrigt Mads KK der dømmer? - satme ikke en hård linje der bliver lagt.

Synes for øvrigt at Okusun er startet okay, han er egentlig okay med bolden ved fødderne.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Kom så FCM
Tror sgu det kan gå hen og blive noget af en lussing hvis der ikke sker noget i anden halveg. De er godt nok langt fra CL.
Det udstiller vel virkelig hvor meget brug for offensive kræfter, vi har brug for. At Okosun skal op og lægge sig som en af de tre forreste er simpelthen for tyndt.

Håber virkelig at klubben får brugt nogle af de mange millioner, som de efterhånden har fået sparet sammen. Mon ikke ledelsen vælger at købe spillere alt afhængig af, om det bliver til europæisk gruppespil i næste sæson eller ej.


Ifølge den kære Thorup betyder det jo ikke noget. Truppen er bred.

Men ja vi mangler en til højrefløjen.


1. halvleg har været tynd. Tydeligt de ikke er bedste venner med underlaget.

Astana har 20 kampe i benene vi har 2
Captain America. FCM
Det burde være ulovligt at tilbyde sådan et underlag. Hold kæft noget lort.
fck-medløber.
Annonce