Redigerettirs 24. jul 2018
Vi er startet dårligt, men har stadig haft kampens største chance - Dal Hende er startet dårligt, ikke bare på kampen, men på sæsonen. Astana er umiddelbart ikke så gode som frygtet, men kan sagtens ende med at vinde hvis vi ikke stepper op...
Derudover - er det tilladt at stå bogstavlig talt en halv meter fra en mand der kaster indkast? Så er det da umuligt at tage det ?
Er det for øvrigt Mads KK der dømmer? - satme ikke en hård linje der bliver lagt.
Synes for øvrigt at Okusun er startet okay, han er egentlig okay med bolden ved fødderne.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!